Pages

48. Recap SenSia izazova - kako sam postala (malo) #BoljaJa

15/11/2017

Pokušala sam 21 dan održavati 4 nove navike.Kako sam čitala da je toliko potrebno da se stvori navika upustila sam se u izazov u kojem me pratio Dukat sa svojim funkcionalnim mliječnim napitkom SenSia.  Zadala sam si da ću spavati  8 sati, piti 8 čaša vode dnevno, napraviti 10 000 koraka i češće doručkovati zdravo i u međuobrocima posezati radije za SenSia mliječnim napitkom nego za nekim pekarskim proizvodima.

Kako je prošlo? Krenut ću redom



8 SATI SNA

U svojim nezdravim navikama sam u potpunosti zanemarivala koliko sati spavam. Uvijek sam se u isto vrijeme ujutro budila, neovisno o tome koliko sam dugo spavala. Kako bih stvorila naviku svaki dan sam bila u krevetu najkasnije u ponoć. Na taj način sam se tjerala da svaki dan ulovim 8 sati sna. Nakon 10 dana sam već polako postajala umornija prije ponoći. Moram priznati da mi nije baš svaki dan uspijevalo, ali ovu naviku sam od svih navika najbolje prihvatila i bila mi je "najlakša" za provesti. Kako sam povremeno bila opterećena obvezama nisam uvijek mogla zaspati pa sam si stvorila rituale umirivanja. Svijeće, kupka ili tuš i svaki puta prije ponoći nastojala sam biti u krevetu.
Kad sam stvorila rutinu budila sam se odmornija. Imala sam vremena za sve, a istovremeno nisam osjećala da si uskraćujem nešto, a dobivala sam veću produktivnost i koncentriranost, a samim tim dugoročno gledajući pospješujem si kvalitetu života. Priznajem, zalomio mi se i jedan izlazak, jedna nesanica, tu i tamo duži radni sati i manje sna.
Da se moram ocjenjivati od 1 do 10 kako sam uspjela, ovu naviku bih ocijenila s 8/10.





8 ČAŠA VODE

Ranije sam uvijek pila toliko, međutim u posljednje vrijeme i tu naviku sam izgubila negdje "na putu brzog života". Ovu naviku je bilo u početku teško vratiti, osjećala sam se kao da pretjerujem i kao da forsiram, međutim s vremenom mi je trebalo sve više. Stavila sam si vodu na vidljivo mjesto, sa sobom sam nosila lijepu bocu vode koju sam si kupila kako bih se motivirala da mi "nešto lijepo" stoji na vidljivom mjestu, najčešće na stolu. Prepolovila sam si dan u 3 dijela. U svakom dijelu sam nastojala popiti 2-3 čaše vode i tako sam si olakšavala. Ubrzo sam sama posezala za vodom i nisam se više morala tjerati. Sebe bih u stvaranju ove navike ocijenila s 9/10



10000 KORAKA

Stvaranje ove navike je išlo jako teško. Odmah na početku sam imala predrasude, sumnje, blokade i nisam znala kako ću ovo uklopiti u svoj "sjedilački" način života. Čak su i ljudi oko mene bili skeptični u vezi toga. No, odmah prvi dan sam uspjela dosegnuti 10 000 koraka. Korake sam mjerila putem pametnog sata koji sam nosila, ali postoje i razne aplikacije na mobitelu koje također mjere razne stvari. U početku ako sam vidjela da mi nedostaje još koraka sam išla u šetnju u kvartu. Kada mi je raspored postao gust i kada sam morala obavljati neke stvari na laptopu u potpunosti sam zanemarila korake, dosezala bih 6000 koraka, priznajem ponekad nisam imala snage za "nadoknaditi" ostatak. Za ovu naviku bi mi trebalo mnogo duže od 21 dan i puno veća motivacija. Ponekad sam prelazila 10 000, a ponekad nisam uspjela doći preko 8000.  Sebe bih ocijenila sa 6/10.




DORUČAK I MEĐUOBROK

Ova navika mi je veoma lako pala. Jedva sam dočekala da nečim zamijenim pekarske proizvode. Nakupovala sam si SenSia napitaka u raznim okusima, te SenSia zdrave snackove sa žitaricama. Svako jutro bih sa sobom ponijela nešto od toga i voće. Odlična stvar je što sam sve imala u hladnjaku i nisam se morala brinuti gdje ću kupiti svoj međuobrok ili doručak. Kako ne volim obilno doručkovati ovo je bilo idealno rješenje za mene. Budući da blagotvorno djeluje na probavu shvatila sam da je to odlična stvar i preporučila sam i frendicama. Čak me jedan dan frendica zezala kad je došla kod mene za vikend i uzela iz hladnjaka SenSiu kako bi se mogla skroz naviknuti da konzumira takve zdrave obroke i može li se doseliti kod mene jer je cijela polica puna! Priznajem nisam bila baš uvijek savjesna u doručku, ali gotovo svaki dan sam sa sobom uzela SenSiu i u pauzi bih uvijek posezala za njom. Povremeno sam ju za doručak miješala sa žitaricama i voćem. Ovu naviku sam shvatila ležernije nego sve ostale jer se tiče hrane i znala sam da mi neće biti preteško. Doručak ocjena 8/10, međuobrok 9/10.



KAKO SAM SE OSJEĆALA I ŠTO SAM NAUČILA?

Osjećala sam se super jer sam započela novo iskustvo o kojem mogu svjedočiti. Naučila sam da je za neke duboko ukorijenjene navike potrebno mnogo više od 21 dan, a da je za neke potpuno dovoljno i manje od 21 dan da vam postanu dio svakodnevice. Čak su se i moji prijatelji motivirali pa su me znali zapitkivati koliko sam danas prepješačila i sami bi gledali na moj sat. To me istovremeno motiviralo i veselilo. Shvatila sam da mi je ovo iskustvo bilo potrebno kako bih shvatila još jednom u životu kako visoki ciljevi zahtijevaju puno truda, ali da se sve na kraju isplati.


Post a Comment