Pages

Advent u Klovićevim dvorima

08/12/2016

Došlo je moje omiljeno vrijeme u godini. Advent!
Moji favoriti adventa:
Rougemarin za hranu (Kurelčeva ulica)
Rakijarnica za kuhano vino (Kurelčeva ulica)
4B kućica za vino (možete si dodati klinčiće, cimet i rum sami - Plato Gradec) 
Tražite punč u kućicama (Vranicanijeva poljana) 

Još imam za probati Germknedle jednom kad budem raspoložena :)

Uživajte u blagdanskom outfitu s neizostavnom mašnom <3 



Sweater - LINK 
Skirt - similar here - LINK 
Boots - LINK 
Coat & bag Zara 








3 people left comments on: "Advent u Klovićevim dvorima"

  1. bok, super mi je kombinacija i hvala na info za kuhano vino. gdje god sam probala bilo je loše tako da sad odlazim u Rakijarnicu.:) Mogu te samo pitati koju veličinu si uzela ove majice s mašnom? hvala na odgovoru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzela sam S veličinu, ali preporučam da gledate mjere prema sebi i da onda odredite veličinu. Mjere su točne na stranici.

      Delete
  2. Predivne slike! Vesta s mašnom je preslatka!

    http://djevojkaodmode.blogspot.hr/

    ReplyDelete