Pages

Prugice & pomponi

08/06/2016

Prošli tjedan sam isprobala tretman u Fen Baru. Ono što je posebnost ovog mjesta je da nakon detaljnog pregleda vlasišta kamericom, kao i kose, slijedi anketa u kojoj smo ispunili sve o mojoj kosi. Po završetku su ispali proizvodi koji su pogodni za njegu moje kose. Svi proizvodi su bez parabena i sulfata izuzetno njegujući i svježeg nenapadnog mirisa.
Nakon 2 pranja poslije mi je kosa još uvijek bila mekana od tretmana!
Loknice su bile postojane 2 dana uzimajući u obzir da sam kosu vezala, da mi je kosa teška, gusta, to je sasvim dobar rezultat frizure :)

Sve sam dokumentirala na instagramu: ormarija,  gdje sam snimila boomerang a svojim Samsungom Galaxy s6 edge, pa možete pogledati loknice u pokretu --> OVDJE 

Frizura: Fen bar (Varšavska 7)
Fotografije : Marija Laća 

















(Bluza - Shein - LINK, torba Piccola Borsa, choker Ayelen, naočale Le Specs, mobitel Samsung Galaxy s6 edge + Samsung Gear s2 pametni sat) 


Ormar i ja facebook 

1 people left comments on: "Prugice & pomponi"

  1. so amazing look ;-0))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete