Pages

Casual svibanj

04/05/2016

Kišno proljeće i paljenje grijanja, kuhanje čaja. Više me podsjeća na jesen nego na proljeće. Kako sam jedna od onih koja kišu voli, a jedino me živcira u prometu i kad nenadano padne, a nemam kišobran. Naravno, dogodilo mi se dva puta pa sam se kući vratila s temperaturom.
Srećom, ovaj mjesec je po mnogočemu poseban pa mu opraštam. 
Outfit fotkala Marija Laća, njen instagram --> @marijalaca

P.s. S kuponom za Shein ostvarite popust (vrijedi do 10.05.2016,)-  kod za kupon : AP-ormarija40 









(Dukserica Shein - LINK, košulja h&m, tenisice Startas, ruksak Accessorize, sat Gear s2 Samsung
(Sweatshirt Shein - LINK, shirt h&m, sneakers Startas, backpack Accessorize, watch Gear s2 Samsung)

Ormar i ja facebook 

1 people left comments on: "Casual svibanj"

  1. Vec dugo razmisljam o kupovini belih pantalona, ali nikako da nadjem one prave koje bi mi odlicno stajale hahah :D
    Ove mi deluju bas casual i mozda bi mogle i za neku opusteniju varijantu, tipa uz majicu. :D

    ReplyDelete