Pages

Travanj

01/04/2016

Puno hodanja i puno obveza. Bio je jedan od onih "ustala sam na lijevu nogu" dana. Premda mi se to ne događa često da ustanem loše volje, ali onda se pokazalo da su se još u tom danu izmijenila sva godišnja doba. Bitno da je kombinacija bila udobna  za izdržati tempo :) 

Nakon 5 dana reda temperature, čaja, ne disanja kroz nos, napokon sam ustala da napišem post i stavim fotke koje je ovaj puta fotkala Marija Laća. Nadam se da vam se sviđa malo drugačije izdanje i drugačije fotografije <3








(Baloner - Shein - LINK, košulja Shein - slične OVDJE, hlače Mango, torba Accessorize, sat MK, startasice Borovo)
(Trench coat Shein - LINK, shirt Shein - similar HERE , pants Mango, bag Accessorize, watch MK, sneakers Borovo)


Ormar i ja facebook 

3 people left comments on: "Travanj"

  1. so amazing look ;-0))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete