Pages

Kako nositi pametni sat?

24/03/2016

Novi gadget koji sam nedavno uvrstila u svoju kolekciju malih pametnih uređaja uz 2 mobitela je sat Samsung Gear S2. Na spomen pametnih satova prije mi je uvijek padalo na pamet odijelo, aktovka, štikle i business dress code. No, kad sam ga konačno stavila na ruku shvatila sam da je nosiv u svim varijantana i ima i zamjenjive narukvice za različite kombinacije. Ovo malo čudo ima podesiv zaslon "watch face" koji je super stvar za mijenjanje i prilagođavanje odjevnim kombinacijama. O tome što sve može i što sve ima ovaj sat u nekom drugom postu. Ovaj puta moja kombinacija sa satom i sa zacom na zaslonu sata u susret Uskrsu.













(Haljina Shein - LINK, kaput i bluza Mango, čizme Vince Camuto, sat Gear S2 Samsung Hrvatska)
(Dress Shein - LINK, coat & blouse Mango, booties Vince Camuto, watch Gear S2 Samusng Croatia

Ormar i ja facebook 

Post a Comment