Pages

Friday I'm In Love

18/03/2016

Vikendi su najljepši dani :)
Napokon sam kupila kartu za koncert The Cure u Berlinu i znam da je to tek za 7 mjeseci, ali svaki puta kad se sjetim hvata me euforija <3
Friday I'm in love <3
Bend uz kojeg sam se smijala, plakala, skakala, grlila, ljubila, koji mi je svirao najčešće na playlistama dok sam iz izlaska iz Tvrđe pješačila kući.
Kroz razdoblja, kroz odrastanje, kroz sazrijevanje, kroz sve pratili su me taktovi u stopu.
Lijeva tribina u Berlinu, mislim da ću nakon toga prolaziti sve prošle, sadašnje i buduće trenutke :)


Ovu haljinu na točke sam naručila još dok je bilo prehladno za nju, napokon sam ju izvadila iz ormara. Mislim da će mi savršeno poslužiti za ove hladnije proljetne dane. Slike su iz Kopačkog Rita, mog omiljenog mjesta za slikanje <3 










(Haljina Romwe - LINK, tenisice Adidas, torba Accessorize)
(Dress Romwe - LINK, sneakers Adidas, bag Accessorize)

Ormar i ja facebook 

4 people left comments on: "Friday I'm In Love"

  1. so awesome!!! ; >>

    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. divna točkasta haljinica!
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/03/hearts-2/

    ReplyDelete
  3. Ne znam što je bolje i ljepše..točkasta haljina ili pomisao na to da netko ide na kocert The Cure-a :) ...

    ReplyDelete