Pages

Tikveš

25/02/2016

Prekrasan, sunčan dan proveden u Baranji. Dok sam zabuljena u prozor njenog mini coopera gledala močvaru, savijene grane, pogrbljeno drveće koje me fasciniralo, močvara koja pokriva zemlju i stoji prošarana u milijun nijansi smeđe, plave, zelene i žute, razmišljala sam kako je malo potrebno da budem sretna, da me se osvoji, da me se zadivi. Koliko me samo obradovala taj dan i njene lude kovrče na glavi i osmijeh dok čita posvetu na knjizi koju sam joj poklonila. Vidjela sam njene zakrivljene kutove očiju koje se smješjaku i onda smo skupa ispunile dan. Prijateljstvo je ponekad sporazumijevanje bez puno riječi na nekoj drugoj dimenziji, mnogima neshvatljivoj. 
Dok se Sunce otkrivalo i skrivalo iza oblaka mi smo napravile preko 3000 fotki, a meni su najdraži njeni na silu izmoljeni portreti :)
Evo i moje kombinacije:









(Suknja Kammy tutu, mašnica - Tie me, cipele BCBG, baloner Zara)
(Skirt Kammy tutu, bow tie -Tie me, shoes BCBG, coat Zara)

Ormar i ja facebook 

2 people left comments on: "Tikveš"

  1. so pretty look ;-))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Suknja je wow!
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/02/white-elegance-2/

    ReplyDelete