Pages

Maksimir

16/02/2016

Hvala svim dragim ljudima na prekrasnim komentarima, e-mailovima, porukama i pozivima povodom priloga u emisiji Život je lijep (repriza --> link).

Budući da je Veljača u znaku ljubavi i Valentinova, evo jedan citat koji me kroz ovaj mjesec vodio, a čija spisateljica me iznova inspirira.

Ne težim faktoru slave.

Faktoru divljenja, 
ili prepoznavanja na ulici.
Težim faktoru koji donosi mir 
i zahvalnost u moj život.
Težim tome da privlačim dobre i jednostavne ljude.
Ljude otvorenog i neiskvarenog srca.
Težim tome da živim ljubav.
Čak i onda kada je teško,
i kada sve u meni grca 
od količine (ne)ljudskog nerazumijevanja.
Težim tome da razumijem to nerazumijevanje,
da ga prihvatim i otpustim.
Težim tome da se svakoga dana probudim sretna.
Težim tome da budem heroj svog života, ne žrtva.
A najviše od svega težim tome,
da se drugi ljudi kada su kraj mene,
osjećaju dobro i zadovoljno 
- u sebi.










(Hlače Shein - LINK, pončo Shein - LINK, košulja Mango, cipele Jessica Simpson Shoebox
(Pants Shein - LINK, poncho Shein - LINK, shirt Mango, shoes Jessica Simpson Shoebox)

Ormar i ja facebook 

1 people left comments on: "Maksimir"

  1. štikle su mrakić <3
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/02/walk-in-the-park-in-my-oxford-shoes/

    ReplyDelete