Pages

Back to black

06/02/2016

U siječnju sam naručila 3 crne haljine. Nikad dovoljno. Ova s kožnim dijelovima mi je super jer se može nositi u dnevnoj varijanti, varijanti za izlazak, čak i u poslovnoj kombinaciji.
Nadam se da proljeće neće tako skoro i da ćemo imati još hladnih dana jer će mi baš nedostajati kaputi. 






(Haljina Shein - LINK, sako Shein - LINK, kaput Mango, čizme Vince Camuto Shoebox, torba Choies - LINK)

(Dress Shein - LINK, blazer Shein - LINK, coat Mango, boots Vince Camuto Shoebox, bag Choies - LINK)

Ormar i ja facebook 

7 people left comments on: "Back to black "

  1. so cute look ; -)))


    xoxo



    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Evo da i ja ostavim komentar konačno, iako sve redovito pratim po društvenim mrežama :) zaljubila sam se u haljinu! Mislim da će biti naručena prvom prilikom <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš je dobra ta haljinica, bila sam skeptična oko ovog kožnog dijela, ali skroz je kul. :) ja sam naručila S, taman mi je baš, mogla sam čak i XS onako da bude skroz pripijena :)

      Delete
    2. Znaci ja uzimam XS bez razmisljanja haha! Ja sam isto uvijek skepticna oko koznih dijelova. :)

      Delete
  3. odličan odličan look!
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/02/walk-in-the-park-in-my-oxford-shoes/

    ReplyDelete
  4. Jao ova jakna,zaljubila sam se u nju!♥

    ReplyDelete