Pages

Cozy winter

09/01/2016

Pitam se ponekad kad odem, nedostajem li im, jesam li dobar prijatelj, jesu li me pogreške učinile boljom, jesu li oni nešto naučili iz pogrešaka, jesu li mi ikad oprostili nesmotrenost, hoće li biti tu kad se svi raziđemo, jesam li dovoljno ljubavi podijelila prije nego što sam šutke otišla kući.
Usrećujem li ih, podilazim li dovoljno ili previše, kritiziram li premalo.
Hoću li biti spremna biti promjena kakvu želim vidjeti.
Je li smisao koji sam našla uistinu dobar za sva vremena i trebam li tražiti novi?!
Je li ne osuđivati sloboda koju osjećaju sa mnom?
Trebam li ih puno više pustiti da govore ili prekidati prije nego izuste nešto što će ih boljeti?
Što ih pokreće i kako da im pomognem više...
Vrte mi se po glavi misli koje zapisujem i pogledat ću ih kada prođe dovoljno vremena da ih odgovorim konstruktivno.
Održavati balans i harmoniju u svim odnosima vraški je težak pothvat koji sam si zacrtala krajem 2015. 









(Bluza Romwe - LINK, vesta Romwe - LINK, suknja i kaput Zara, torba Furla, čizme Gossip Shoebox)
(Blouse Romwe - LINK, sweater Romwe - LINK, skirt&coat Zara, bag Furla, boots Gossip Sheobox)

Ormar i ja facebook 

2 people left comments on: "Cozy winter"

  1. Sjajne fotke i odlična boja kose!

    ReplyDelete
  2. Predivna kombinacija! Fotografije su odlicne :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete