Pages

Advent

09/12/2015

Moje omiljeno doba godine provodim uz štandove u centru Zagreba. Zrinjevac svijetli kao Las Vegas i veseli me. Sve miriše na fritule, ekipa se lomi na klizaljkama dok se mi malo lijeniji smijemo uz čašicu, dvije kuhanog vina i kuhane rakije. Izvadila sam šalove i kape, visoke čizme iznad koljena i nema zime :)








(Košulja Romwe - LINK, haljina Choies- LINK, torba Furla, kaput Mango, narukvica Iva Viljevac, čizme Shoebox - LINK
(Shirt Romwe - LINK, dress Choies - LINK, bag Furla, coat Mabgo, bracelet Iva Viljevac boots Shoebox - LINK)


Ormar i ja facebook 


3 people left comments on: "Advent "

  1. so amazing look ;-))


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Preodlične čizmee!! <3
    annakills.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. so pretty ;-)0


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete