Pages

Višnja

22/08/2015

Ima li neka da nije imala haljinu s višnja printom kad je bila mala. Ispričat ću vam jednu priču o poslijeratnom Osijeku, omiljenoj haljini na višnje, o susjedi Višnji par kuća dalje i o prvom susjedu koji je imao najbolju višnju na svijetu. Devedeset i neke kad se kroz nedovršenu kuću mogao voziti bicikl s pomoćnim kotačima, obožavala sam nositi haljinu na dezen višnjica. Srki i ja, moj prvi prijatelj smo se verali na njegovu višnju, jeli ih vruće, tamnocrvene, debele, dok nam nije pozlilo, a onda na ručak i popodne opet druženje. No, jedno popodne je nestala Mini (moja pekinezerica). Kroz susjedstvo sam ju tražila danima. Nestao joj je trag. Jedno jutro vozila sam na betonskoj terasi bicikl, tata je pio kavu i zezao me. Mini je jurila kroz dvorišta i dojurila na terasu, no očito nije bila sama. Za njom je trčala susjeda Višnja, bez jedne čarape u klompama, u pidžami. Mini je skočila na mene, Višnja je tati objašnjavala kako joj je pobjegao pas. Ja sam plakala, bicikl je pao. Nisam shvaćala ni što je susjedi, ni da može bolje od betonske terase. Meni je bilo bitno da je Mini tu, da ima višanja za doručak, da se mogu igrati u pijesku pored mješalice i da je Srki pripremio legiće, a da njegova mama pravi cedevitu od limuna. Da pobjegnemo kod mene i da ju jedemo na žlicu. Da mi je još jednom vratiti vrijeme i preskočiti ogradu kod Srkija da jedemo vrele višnje. 








(Košulja Romwe - LINK, hlače Romwe - LINK, balerinke Zara, torba Furla Shopbop)
(Shirt Romwe - LINK, jumpsuit Romwe - LINK, ballerinas Zara, bag Furla Shopbop)

Ormar i ja facebook 

3 people left comments on: "Višnja"