Pages

Plava

12/08/2015

Ljetna čežnja za Osijekom. Previše obveza i rješavanje nekih starih loših navika košta vremena. U isčekivanju jeseni i početka nekih zbivanja, tradicionalno pokušavam ignorirati ljeto 
Određena samoća čovjeku prija da zaboravi na dane u tjednu. 
Kombinacija sastavljena od meni omiljenih komada ovog ljeta. Pamučna bluza s kopčanjem na leđima, sandale gladijatorice i svjetloplava suknja od eko kože. Plavo, ne izlazim iz komforne zone. 







(Bluza Shien - LINK, suknja H&M, gladijatorice Choies - LINK, torba ebay - slična na Shein- link)
(Blouse Shein - LINK, skirt H&M, gladiators Choies - LINK, bag ebay - similar on Shein - link)

Ormar i ja facebook 

6 people left comments on: "Plava"

  1. Sviđa mi se kombinacija! I ja čekam tu majicu! :D
    Super je veličina torbice, čini se dosta velika.

    http://djevojkaodmode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. so pretty ;-)



    i invite to me too
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Love the whole look! Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Divno ti ide ta plava boja uz kosu.. :)

    ReplyDelete