Pages

Kimono

06/08/2015

Lepršavi kimono pravo je osvježenje u mom ormaru. Podsjeća me na more i zamišljam da maestral podrhtava kroz resice koje sam zbog svoje pedantnosti netom prije počešljala. Prijateljica mi se nasmijala kad sam joj pričala priču od češljanju resica i dodala: "Mogla si to još i bolje". Volim kad se razumijemo :)
Mala crtica iz života u jednom oblačnom danu krajem srpnja i letargičnom raspoloženju. 






(Majica Shein - LINK, kimono Shein- LINK, gladijatorice Choies - LINK, torba slična LINK,  sat MK Shopbop
(T-shirt Shein - LINK, kimono Shein- LINK, gladiators Choies - LINK, bag silmilar LINK  , watch MK Shopbop)

Ormar i ja facebook 

2 people left comments on: "Kimono "

  1. Presladak outfit! Osobito kimono, torbica i sat. <3 Već dugo tražim ovaj oblik torbice, ali da je kvalitetan. :D

    http://daisy-elegant.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fine look !!! ;-)


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete