Pages

Kišu, volim

30/07/2015

Za sve one koji su na moru njima ne zavidim na vrućinama, u Zagrebu je 16 stupnjeva, kiša danima pada, čak i kad prestane ostaje sivilo. Vrijeme je skoro pa jesensko i ovaj odmak od ljeta me baš razveselio. 
Žuta kabanica/vjetrovka kao da me čekala u mom broju zadnja na velikom sniženju. Oduvijek sam željela i još želim posjedovati barem 5 kabanica u svim dezenima. Ovo je moja prva. 








(Majica Shein - LINK, vjetrovka Zara, torba Choies - LINK, Hunterice Shopbop)
(T-shirt Shein - LINK, rain coat Zara, bag Choies - LINK, Hunter boots Shopbop)

Ormar i ja facebook

3 people left comments on: "Kišu, volim "

  1. Joj meni je muka kad se sjetim kisne jeseni, ali ne volim ni 40°C. Super ti je kabanica.

    ReplyDelete
  2. Kabanica i čizmice su divne <3 ali ja sam ipak vjerna ljetu i visokim temperaturama! nije da uživam na 38°C, ali volim kad je toplo i sunčano :)

    http://daisy-elegant.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. kabanica je prva liga :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.com/

    ReplyDelete