Pages

Sladoled

25/06/2015

Još jedna mala šetnja pred kišu u novoj šljokičastoj majici. 
Znam da misliš da je "to" moje odavno vrijeme zgazilo, a da je torba s dječjeg odjela za smeće.
A znam ujedno da se raduješ kad prema tebi poskakujem s mašnom na glavi.
...
Praznik je i ne rade trgovine da nam kupim sladoled. 










(Majica Romwe -LINK, kimono Romwe - LINK, hlače Benetton, torba Zara, Hunterice Shopbop)
(T-shirt Romwe- LINK, kimono Romwe - LINK, pants Benetton, bag Zara, Hunter boots Shopbop

Ormar i ja facebook 

6 people left comments on: "Sladoled"

  1. nekako ne znaš baš sa detaljima, previše ih imaš u 90% postova, i te mašne :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's my style - Take it or leave it :)
      To je nešto što ja volim i drago mi je da ostajem dosljedna sebi, možda se to nekad u budućnosti promijeni, nikad se ne zna :) Prvenstveno volim uzimati detalje iz Lolita stila i prilagođavati ih uz svoje kombinacije. Marame na glavi u obliku mašne nosim 90% vremena iz praktičnog razloga :) Znači moj stil i potpis je osoban i tebi se ne sviđa, ja to prihvaćam i podupirem da možda nađeš neki drugi blog koji će biti više po tvom ukusu :)

      Delete
  2. love the outfit~

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Divna ti je kombinacija. Majica mi je prekrasna. Od kad sam kod tebe vidjela ljubičaste Hunterice, zaljubila sam se u njih i sad nikako da ih ulovim, nailazim samo na crne i crvene, ali ne odustajem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 Ljubičaste Hunterice baš su nekako posebne, a uz puno toga se slažu. Ja sam se dvoumila između tih i crnih, ali išla sam na varijantu ovih posebnijih i nisam se pokajala :) Sretno u lovu na njih :)

      Delete
  4. sada ću i ja patiti za tim ljubičastim huntericama, što mi napravi:)

    jako mi se sviđa cijela kombinacija..a torbica je stvarno nešto posebno.

    ReplyDelete