Pages

Home is where the beach is

05/06/2015

Outfit je uslikan prošli tjedan kad je bilo malo hladnije. Mornarske prugice i sanjarenje o ljetu. Premda nije moje omiljeno godišnje doba, mislim da ću lakše preživjeti kod Lucije u Drnišu. Došlo je vrijeme da zapakujem Lite do jeseni, premda su najudobnije cipele na petu danas sam ih tek pospremila na najvišu policu ostave. Još prošli tjedan sam se smrzavala u baloneru, a danas je +30. Disanje na škrge počinje i križanje dana na kalendaru do mora i kupanja u plićaku. Moj strah od dubine je nepobjediv. Tamo gdje je plaža će uskoro postati moje privremeno stanište za ćeif. Još samo malo listanja fonta Times New Roman, veličine slova 12 i gotovo.






(Majica Romwe - LINK, sako Sheinside - LINK, suknja H&M, torba Accessorize, cipele Jeffrey Campbell Lita - Shoebox
(T-shirt Romwe - LINK, blazer Sheinside - LINK, skirt H&M, bag Accessorize, shoes Jeffrey Campbell Lita - Shoebox

Ormar i ja facebook 

1 people left comments on: "Home is where the beach is"