Pages

25

08/06/2015

Uvijek premalo vremena i četvrt stoljeća proletjelo dok si rekao keks. Četvrt stoljeća donijelo je jednu veliku snagu da svaki puta ustanem kad doživim poraz, da me prijatelji podižu i da sam optimizam učila od najbolje. Ispuhala sam te svjećice uz nekoliko skromnih želja i  bez prevelikog slavlja jer starenje se ne slavi :) A kad nešto jako želiš to će se i ostvariti, zato dobro promislite što si želite :)
Ovaj osječki postrođendanski vikend počeo je izletom u Kopački rit, idealno mjesto za slikanje par kombinacija, a završio je tako da smo u izlasku dočekali dan i u 7 pili kavu. Prvi puta me nije bilo sramota provesti se ulicom ujutro na biciklu, dođe to s godinama valjda. A iskreno, dugo mi nije bio tako dobar vikend. 








(Haljina Sheinside -LINK, torba Furla - Shopbop - LINK, Jessica Simpson cipele Shoebox - LINK)
(Dress Sheinside -LINK, bag Furla - Shopbop - LINK, Jessica Simpson shoes Shoebox - LINK)

Ormar i ja facebook

4 people left comments on: "25"

  1. Srecan rodjendan. Meni ce 26i, a kao da sam juce 18 imala :(, ja ne slavim rodjendane, i isto govorim, zasto da slavim to sto sam ostarila :). Divna kombinacija!

    ReplyDelete
  2. E pa srećan rođendan, lepokosa Marija!
    I mene je, što više godina imam, manje briga šta drugi misle :-D

    ReplyDelete
  3. so nice!!

    xoxo


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ma ti si jos dijete ;) Sretan rockas uz najbolje zelje! Novi friz je predivan i ta tvoja kosa... ne mjenjaj ovu boju, savrsena je!

    ReplyDelete