Pages

Sentimentalnost

03/05/2015

U ovaj print suknje sam se zaljubila pa sam morala naručiti i haljinu istog printa. Materijal je genijalan i presretna sam što je došla kao naručena za proljetno vrijeme. Haljina i suknja očito nikad dovoljno pa čak i istog printa. S hlačama je slična situacija. Kad pronađem hlače koje mi se sviđaju, kupim dva jednaka para. Užasno me frustrira kupovina hlača jer preferiram niski struk i kad pronađem prave hlače kupim dvoje iste. Nakon isprobavanja 15 hlača mi postane dosta svega i ako su mi jedne dobre uzimam dvoje. Ja sam valjda jedina osoba koja ima pola ormara istih hlača. Slično je i s ostalom odjećom. Ako mi se sviđa jedan print pokušavam naći i druge stvari istog printa ili istog materijala. Ne bi se reklo po raskoši mog ormara da je takva situacija. Ja bih ponekad najradije htjela imati doživotno neke stvari koje mi se sviđaju, ako može? Primjerice kožnu jaknu. Neki komadi odjeće su stalni postav mog ormara, čak i kad dotraju ne mogu se oprostiti od njih. Od silnog sentimenta. Podsjećaju me na sve divne trenutke provedene u tim stvarima. Čak se prisjećam u tim trenutcima što su drugi imali na sebi, koliko su se jako smijali. Premda ta osobina vezanja za materijalne stvari koje me pdosjećaju na uspomene nije dobra, većinom si ne mogu pomoći pa mi mama kaže: "Hajde raščisti više ormar pola toga nisi nosila više od 6 mjeseci". A onda primim stvar u ruke i sjetim se da sam u toj haljini šetala i smijala se, raspirivala maslačke, recitirala Mostarske kiše, zatvorim ormar koji se nakrivio od težine. Sorry mama :)  





(Košulja Sheinside - LINK, suknja Sheinside - LINK, torba Furla Shopbop, cipele Zara) 
(Shirt Sheinside - LINK, skirt Sheinside - LINK, bag Furla Shopbop, shoes Zara) 

Ormar i ja facebook 

2 people left comments on: "Sentimentalnost"

  1. Beautiful! Love this skirt <3

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  2. Meni je torba ovog puta zapala za oko, odlicna je. :D

    ReplyDelete