Pages

Savršena duga haljina

12/05/2015

Ne znam kako vi, ali meni kad poštar pozvoni, čim preuzmem paket, zatvaram vrata i kidam najlon, lete etikete, kidam kao dijete rođendanski poklon. Tako sam ovu presavršenu haljinu dugo čekala i napokon je došla i presavršena je.
 Nosila sam ju cijelo popodne. U šetnju, na kolače, ima valjda mjesec dana kako nisam jela kolače. Haljina je bila pravi mamac za poglede i super se uklopila uz nove platforme. Također dugo iščekivane, konačno su na mojoj adresi. 











(Haljina - Sheinside - LINK, cipele Jessica Simpson - Shoebox - LINK, torbica Amiclubwear)
(Dress - Sheinside - LINK, shoes Jessica Simpson - Shoebox - LINK, bag Amiclubwear)

Ormar i ja facebook 

5 people left comments on: "Savršena duga haljina "

  1. Predivna! Haljina je san snova!

    djevojkaodmode.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Haljina je stvarno presavršena kao i cipele! San snova izgledaš!

    http://5foot7andbambieyes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Haljina je savršena, super ti stoji :)

    http://tamarasstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jaao, haljina je savrsena! Ova crvena cipka - prepredivna!

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete