Pages

Denim

19/05/2015

Nakon savršenog vikenda koji sam provela na radionicama forum teatra u Savjetovalištu Luka Ritz početak tjedna mi je pao puno lakše. Osjećam se produktivno, napokon sam za vikend radila nešto sebi za gušt cijeli dan. U ovoj vrsti glume, potpuno sam se pronašla. U sigurnom prostoru scene radili smo na kratkim prikazima naših doživljaja nasilja u društvu. Prva scena je gluma, a u drugoj publika može sudjelovati u mijenjanju radnje, te uskočiti u ulogu likova, što je super način za osvještavanje problema i mogućih načina rješavanja. Jedva čekam našu finalnu izvedbu. Već je utorak, a ja sam još uvijek mislima na vikendu. Outfit je ležeran, za jedan obični utorak koji se trudi biti subota :)  







(Haljina Sheinside - LINK, košulja Abaday - LINK, cipele Jessica Simpson Shoebox - LINK, torba Kling, nakit na haljini JEM JEM
(Dress Sheinside - LINK, shirt Abaday - LINK, shoes Jessica Simpson Shoebox - LINK, bag Kling, jewelry JEM JEM

Ormar i ja facebook 

7 people left comments on: "Denim "

  1. Svjeza verzija denima na denim! :) Savrsena!

    ReplyDelete
  2. Ovo je baš predivno. Jučer sam naisla bas na neke kombinacije denim denim i pocela preturati sve stare stvari da ih ponovno šijem i sastavljam nove kombinacije. Imam osjećaj da će ova godina biti jako dobra.

    ReplyDelete
  3. Odlična kombinacija, torbica je extra! :)

    ReplyDelete
  4. amazing look !! Would you maybe like to follow each other?

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  5. You look adorable and the bag is so cute! Want to follow each other, maybe inspire each other? Please let me know! Kisses and have a great week! :)

    ReplyDelete