Pages

Šarena haljina :)

22/04/2015

Otkad je krenulo lijepo vrijeme prebacila sam raspoloženje u festivalsko. Manu Chao prvim taktovima podsjeća na koncerte na otvorenom, ledenu coca-colu i cvijeće oko glave. Ova haljina će definitivno biti sačuvana za jedan lijepi koncert. 







(Haljina Sheisnide - LINK, sako Sisley, cipele Zara, torba Furla - Shopbop, cvijeće H&M) 
(Dress Sheinside - LINK, blazer Sisley, shoes Zara, bag Furla - Shopbop, flowers H&M) 

Ormar i ja facebook 

11 people left comments on: "Šarena haljina :)"

  1. Zanimljiva haljinica, prava prolećna. Dopada mi se što si obula čarape, ipak nije toliko toplo da bi se išlo golih nogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, još nije baš tako toplo za gole noge. Hvala ti na komplimentima <3

      Delete
  2. Zato svi cekamo Exit! :) Divna si kao i uvek

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. joooj da si se bar uslikala bez sakoa, dugo gledam tu haljinu bi narucila-nebi, nikak da se odlučim....pa me bas zanima kak izgleda u stvarnosti...nego, cini mi se malo drugačija od ove na stranici ili mi se čini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi mi se na mail: ormarija.blogspot@gmail.com posaljem ti vise slika haljine pa onda odlucis :) :*

      Delete
    2. Hvala ti ali ne moras se muciti nasla sam negdje na netu par slikica ;)

      Delete
  4. ljepoticeeee!! baš si prava slatkicaa i zgodnica! <3 super ti stoji sve!

    ReplyDelete