Pages

Prugice

27/04/2015

Vrijeme laganih haljina je krenulo. Cijelo popodne provedeno na livadi u raspirivanja maslačaka s Božom, malenim četveronožnim prijateljem <3 Morat ću uskoro krenuti raspirivati stranice užasno dosadne knjige za učenje. Sve je lakše uz predivno vrijeme. Konačno sam ulovila vikend bez obveza za zasluženi odmor. Ponedjeljak prolazi lagano uz taktove Gipsy Kingsa i predivne patike s palmama :)










(Haljina Sheinside - LINK, sako Sheisnide - LINK, torba Accessorize, cvijeće H&M, tenisice Superga Shoebox -LINK
(Dress Sheinside - LINK, blazer Sheinside - LINK, bag Accessorize, flowers H&M, sneakers Superga Shoebox - LINK



Ormar i ja facebook 

14 people left comments on: "Prugice "

  1. Sako je predobar! A i fotke su bas lepe, prave prolecne.. :)

    ReplyDelete
  2. Predivna sii, odusevljena sam outfitom jer obozavam prugice. Veliki lajk :D <3
    http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, prugice su zakon, slažem se :)

      Delete
  3. Ova leprsava haljina i sako sa prugicama su divni! :)

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sako je predivan! koju si ti velicinu uzela? thx! Valerija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja je veličina M, ali predlažem da samo gledaš mjere i u koje mjere upadaš taj si broj!

      Delete
  5. preslatka proljetna kombinacija...haljinica je baš divna...a jako mi se sviđaju i tenisice.
    Meni je nekad uz lijepo vrijeme teže primorati se na rad:) , ali svekupuno raspoloženje je bolje što je je.

    ReplyDelete
  6. Haljinica je odlicna u ovoj kombinaciji sve deluje preslatko. :)

    ReplyDelete
  7. Odlican sako, a patikice su slatke :))

    ReplyDelete
  8. Sviđa mi se prugasti sako, super za kombiniranje jer ide na sve :)

    http://djevojkaodmode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Odlican post, patikice su preslatke.. :)
    Poseti moj blog, tu je novi outfit post
    Pozdrav :)
    http://citcat993.blogspot.com/

    ReplyDelete