Pages

Cvijeće i perle

20/04/2015

Jedna haljina za uljepšati ponedjeljak s velikim svevremenskim perlama i kožnim cipelama koje obožavam. Napokon sam ih izvadila iz kutije s dna ormara. Za sva godišnja doba. Ponedjeljak mi je najmrži dan u tjednu i morala sam si uljepšati dan cvjetnom haljinom. Jedva čekam da završi, da uhvatim krimić koji čitam. Šesti nastavak slučajeva Kay Scarpetta. Taman se jučer zahuktalo u knjizi, cijeli dan ću razmišljati o raspletu. Želim vam divan ponedjeljak i ako vam je mrzak kao meni, neka što brže prođe. 







(Haljina Romwe -LINK , cipele Zara, torba Six, ogrlica perle H&M)
(Dress Romwe -LINK, shoes Zara, bag Six, pearl necklace H&M)

Ormar i ja facebook 

2 people left comments on: "Cvijeće i perle "

  1. Iako cipelice nisu my cup of tea, odlično idu na ovu haljinu i sve kao cjelina izgleda vrhunski... lijepa i fashionable kao i uvijek! Pusa tebi i Boži! :)

    http://5foot7andbambieyes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Haljinica je super, imam slicnu samo je skroz crna i bas je prijatna i lepo stoji. :D

    ReplyDelete