Pages

Treća soba

05/03/2015

U našem stančiću gdje sad živimo postoji jedna prazna soba, Zašto baš ovaj post o sobi na blogu? Ima jedna poveznica. U toj maloj sobici je jedan krevet dva ormara i kutije od cipela koje probijaju plafon. U toj sobici borave moje haljine, cipele, torbe, kad kažem borave i pridajem im određenu živost i ljudsku notu. Samo zato jer ima stvari za koje sam semtimentalno vezana. No, vratimo se na sobu. To je jedina soba u kojoj nitko ne obitava. Treća soba. U mnogim povorkama koje su bile kod nas u stanu uvijek ljudima pokažemo gdje živimo. Našli su se tu dugogodišnji prijatelji, poznanici, ljudi koje znamo površno ili susjedi.  A onda dolazi treća soba, ja ju zovem testna soba. Takozvani eksperiment. Nezavisna varijabla je soba, a zavisna varijabla ljudi koji u nju kroče. Mijenjanje zavisne varijable pod utjecajem nezavisne. Soba je testna soba jer ju ja takvom nazivam. Ispred nje podijelim ljude. Mnogi stanu i dive se, kažu kako je lijepo što u njoj imam svoj ormar, prostor za stvari te ljude nazivam optimistima. Jedan dio ljudi kaže vidi imate u toj sobi krevet kad ja dođem prespavati, te ljude nazivam oportunistima. I onaj dio ljudi koji kaže sljedeće stavljam u kofer napaćenih pesimista koji pričaju iz vlastitog iskustva. Stanu i kažu "Ta soba je da netko ima gdje spavati kad se posvađate..." (uz cinični podsmjeh); upravo te ljude "upišem" na privremenu crnu listu i prolaze kroz još par testova kako bi ih stavila na bijelu listu ili ih zauvijek ostavila na crnoj. Oni koji su se našli pred testnom sobom na crnoj listi ima ih malo, to je sretna vijest, a soba se iznova i iznova otvara. Naravno da kategorizacije nisu crne i bijele i da tako ne funkcionira svijet, ali je moje okvirno promišljanje o njihovim pogledima na svijet kad ulaze u naš životni prostor. Zanimljivo je da treća soba nikada nije ostala bez komentara. Jedna mala crtica iz života.







(Košulja i hlače Mango, čizme i kaput Zara, šešir H&M, lančić Hermione's Time Turner ebay, ruksak Herschel Supply Co. - Shopbop - sličan ruksak ovdje i ovdje, cijela ponuda ovdje, cipele leopad Choies - LINK ) 
(Shirt and pants Mango, booties and coat Zara, hat H&M, pendant Hermione's Time Turner ebay, backpack Herschel Supply Co. - Shopbop- similar backpack here and here, the whole offer here, leopard shoes Choies - LINK

Ormar i ja facebook 

9 people left comments on: "Treća soba"

  1. Ranac je fantastican. Cipele su bas upecatljive. Dopada mi se celokupan izgled. :D

    ReplyDelete
  2. ne mogu virovat da je netko dao takav komentar, e to stvarno zaslužuje crnu listu:)

    Super izgledaš, a pas je premeden<3 Sviđaju mi se posebno kapica i rusak.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Love the look, and the dog is so cute :)
    *new follower in the blog
    http://retromaggie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. I ja imam treću sobu, u njoj je moja odjeća, sve moje stvari osim šminke i krevet (u kojem ne spavam) i svi se čude :D
    Prekrasan outfit, kosa savršena, ti preslatka, po meni odlično mjesto za fotkanje (gdje je to), a o peseku da ne govorim <3

    ReplyDelete
  5. Prekrasno!!! Cupelice su divne i pas je preeesladak *.*
    Odlican post :)
    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  6. Koliko sam puta vec rekla da volim tvoje postove, kako zbog odjece, tako i zbog tekstova! <3

    http://fashionistabih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Odličan post, nemam treću sobu ali uvijek ljude prilikom upoznavanja dijelim na optimiste i pesimiste, jer ja kao vječiti optimist ne mogu podnositi ikakve pesimizme :P Ta je podjela meni jako jako važna, možeš biti svakakav ali dok si optimističan ne možeš biti loš (moja životna filozofija). Naravno slikice su odlične i super izgledaš :*

    ReplyDelete
  8. Sve mi se svidja! Mnogo ste slatki. :)

    ReplyDelete