Pages

Romwe Wishlist

03/03/2015


Bliži se proljeće, moja lista želja se polako popunjava. Nadam se da će i vas jeftine, a prekrasne stvarčice inspirirati i uputiti na kupovinu na jednu super adresu. Za mene je studentsko vrijeme donijelo manjii budžet, ali sam zato u moru odjeće koja se nudi uspjela pronaći super komade za maksimalno 200 kuna. Često kombiniram skuplje cipele s jeftinijom odjećom. Za mene skupo ne znači nužno dobro ili lijepo. Složila sam listu koja odgovara studentskom budžetu. Nadam se da će se i vama dopasti. 
Moja lista : 









1.Labud haljina --> LINK                                         2. Haljina jelen print --> LINK 

           



3.Nude haljina bambi print --> LINK                                4. Haljina višnje print -->LINK 

                

5.Crveno plava haljina--> LINK                                    6. Leopard okrugla torba --> LINK 

         
         

                              

    Suknja cvijetni print--> LINK                                      Suknja print grada --> LINK 
            

















2 people left comments on: "Romwe Wishlist "

  1. Torbica i suknje su mi predivne. Zaljubila sam se u ovaj tip suknji prošlo ljeto.
    Šteta jedino što im sad shipping dođe kao proizvod. :/

    ReplyDelete
  2. i mi bivši studenti koji možemo pronaći samo honorarne poslove spadamo na student budžet listu...ja na odjeću ne volim potrošiti puno, ali mi obuća mora biti kvalitetna...srećom, ja i Peko outlet smo u Splitu u istoj zgradi pa kada dođem u posjet obično se počastim.

    ReplyDelete