Pages

Proljeće

15/03/2015

Sunčan dan, cappucino od kokosa i bijele čokolade, u ruci je noć prije bila knjiga Žena vremenskog putnika. Kad sam zaklopila knjigu čula sam kroz prozor cvrkut ptica i zaspala. Kad sam ujutro otvorila ormar izvukla sam svoju košuljicu s printom ptičica. Nedjelja je dan za male gušte, mir, odmor i učenje. U iščekivanju sam putovanja u Mostar. Upalila sam Gipsy Kingse, zvuk koji definitivno najavljuje predivno proljeće. 












(Bluza Sheinside - LINK, suknja Sheinside - LINK, kaput i torba Zara, prozirne najlonke Jadran, čarape i balerinke Asos)
(Blouse Sheinside-LINK, skirt Sheinside -LINK, coat&bag Zara, tights Jadran, socks and t-strap ballerina flats Asos)

Ormar i ja facebook  

5 people left comments on: "Proljeće"

  1. Sjajna kosulja, slicnu sam nasla u Koton-u :D

    ReplyDelete
  2. O bože koliko je ovo slatko, i košulja i torba i suknja I ČARAPICE!!! Pa ti si jedan šećer koji hoda. :)

    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
  3. Preslatka ko i uvijek :* Nedjelja je kad sve zbrojim moj najdraži dan u tjednu, dan za odmor, trackanje i lickanje, dan za fini ručak i laganu šetnju i rani odlazak na spavanje :*

    ReplyDelete
  4. Nedjelje su nešto najbolje na svijetu. :D

    Btw. Suknjica je preslatka, super ti stoji! Volim te 'čvrste' suknje koje zadrže oblik. :)

    http://daisy-elegant.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Predivno,kosulja,suknja,torba...<3

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete