Pages

Mostar

23/03/2015

Prvi put sam bila u Mostaru. Grad me oduševio svojim šarmom. U 4 dana sam prehodala uži i širi centar. Upoznala sam super ljude, jeli smo super hranu i slušali samo teške note :) Prvi puta sam probala japrak, to je slično kao naša sarma, samo manje i umotano u raštiku. Odlična kombinacija.  Savršene baklave za desert i originalnu kavu uz rahatlokum, u bakrenoj džezvici. Slike su nastale na Tekiji Blagaj uz šum rijeke Bune. Vikend je bio kao izmišljen, a subota je završila vjenčanjem naših dragih prijatelja i gostom iznenađenja, pjevao nam je Halid Bešlić.
Vrijeme je bilo sunčano, no zadnji dan je počela kiša, a to me podsjetilo na pjesmu Mostarske kiše. Pričali su nam kako su im kiše česte i kako im je vjetar stalni suputnik. Mostar je šarmantan grad i sve je na 2 minute. Ljudi su dragi, a uz mali budžet se možete super najesti i provesti. 


...
Vodio sam je po kujundžiluku po 
Aščinicama 
Svuda sam je vodio
U pećine je skrivao, na čardak nosio
Pod mostovima se igrali žmurke Neretva 
Ždrebica 
Pod Starim mostom Crnjanskog joj
Govorio 
Što je divan, šaputala je, što je divan
Kolena joj crtao u vlažnom pesku 
Smejala se tako vedro, tako nevino ko
Prvi ljiljani 
U džamije je vodio Karađoz beg mrtav
Premrtav 
Pod teškim turbetom
Na grob Šantićev cveće je odnela malo
Plakala kao i sve žene 
Svuda sam je vodio
...













( Majica Sheinside - LINK, suknja H&M, jakna Mango, Furla torba Shopbop - LINK, sat Michael Kors Shopbop - LINK, tenisice Superga Shoebox - LINK

(T-shirt Sheinside - LINK, skirt H&M, jacket Mango, Furla bag Shopbop - LINK, watch Michael Kors Shopbop - LINK, sneakers Superga Shoebox - LINK 

Ormar i ja facebook 


4 people left comments on: "Mostar"

  1. Ajme ja tako želim posjetiti Mostar kao i cijelu BiH, nadam se i da hoću što prije. Outfit ti je super, baš mi se sviđa, pogotovo suknjica i tenisice. Inače, super post. :) <3

    ReplyDelete
  2. so beauty

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Baš je lepo, verujem da si uživala.

    ReplyDelete