Pages

Magnolija

29/03/2015



Uvijek sam se htjela slikati ispod magnolije, želja ispunjena i mala pobjeda u danu. Tako kratko cvate, a tako je predivna. Jedna mala grančica za ponijeti ubrana iz trećeg skoka.
Zimu volim, a u proljeće sam zaljubljena.
Dolazak kući, cijeli stan miriši na jednu razbijenu bočicu parfema. Taj tren sam izvadila jednu novu bočicu koju sam čuvala za Uskrs i dala mu. Bio je jedini logičan trenutak za taj poklon dok smo skupljali ostatke stakla. U svakoj nesreći ima malo sreće, a ako nema napraviš da bude. 











( Kaput Sheinside - LINK, dukserica Sheinside - LINK, hlače Mango, cipele Asos, šešir H&M, torba Furla i sat Michael Kors - Shopbop)

(Coat Sheinside - LINK, sweater Sheinside- LINK, pants Mango, shoes Asos, hat H&M, Furla bag and watch Michael Kors -Shopbop


Ormar i ja facebook 



7 people left comments on: "Magnolija "

  1. Fotke su sjajne! Kaputic je predobar! :)

    ReplyDelete
  2. Divne fotografije! Mangolija se prelepu uklapa u tvoj kaput <3 Divno!


    ReplyDelete
  3. Odlican post! :)

    dianadblogging.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Slike su predobre, i ja obožavam magnolije, savršene su mi ;) :) Pratim te na GFC, nadam se da ćeš i ti zapratiti moj blog ako ti se svidi. http://milasindinka.blogspot.com pozzz

    ReplyDelete