Pages

Crveno

10/03/2015

U prošlosti su crvenokose spaljivali jer su smatrali da su vještice. Budući da sam ja dobila na lutriji kao i moji roditelji (oboje smeđe kose) ja sam ispala ginger. U pravom smislu te riječi i mamino čuđenje na porodu. Vratimo se na spaljivanje i crvenoskose. Možda je to nešto "vještičje" ipak u meni. Trenutak kad u pogledu druge osobe vidim kako se osjeća. Trenutak kad u drhtavom pokretu ruke preko glave uviđam nervozu, trenutak kad u pogledu žene vidim ljubomoru. Osjećaj koji ne vara. Čak sam uspjela predvidjeti događaje koji će se dogoditi. Dane su mi iznimne moći intuicije, koja me nikad nije prevarila. Ponekad je svaki dar i prokletstvo, ovisi kako se uzme. U zadnjem trenutku sam odvukla sebe i dragoga na drugu stranu ulice, Otišli smo 5 koraka dalje, a iza nas se suršio cijeli krov debelog sloja leda sa vrha zgrade. Živjele takve "vještice".
Jedna mala anegdota. Nedavno sam s kolegom s fakulteta slučajno zalutala na jedan seminar "kreativnog" karaktera. On navalio da idemo, meni se nešto i nije išlo. Pristala sam. Zapravo se radilo o nekim vježbama energije i "prodavanju magle". Kako je polaznica tečaja (nazovimo ju Marina) učestalo brisala nos voditeljica joj je rekla da šmrče, zato što otpušta dio "propalog" odnosa sa sestrom kroz nos. Kolega i ja smo se pogledali u njegovom pogledu sam vidjela da čeka moje odobrenje da pobjegnemo, no mi bi i pobjegli, ali izuli nam cipele na početku. Ironije li. Tih sat vremena "otpuštanja" energije i prepuštanja da mi tijelo pada u nepoznato je za mene bio čisti horor. Jedina sam bila u grču i jedina nisam dozvoljavala da me ta energija "iscjeljenja" dotakne. Pa da i meni počne curiti nos hahahha. Moja intuicija i ja se nikad nismo osjećale gore. Šteta što su mi izuli cipele. Skoro sam pobjegla kroz prozor. Dok smo hodali prema tamo imala sam čudan osjećaj, naslućivala sam da će se dogoditi nešto što mi se neće sviđati. Bile to moći crvenokosih, otvorenost prema osjećajima ili neke moći vještice nije ni bitno. Poanta je da je ponekad dobro biti "vještičje" krvi, srećom više se ne pale na lomači :)













(Košulja - Sheinside -LINK, suknja - Sheinside -LINK, torba Furla-Shopbop-LINK, cipele Jessica Simpson - Shoebox - LINK, lančić i ogrlica za psa And You by Ana, broš Blame Lu)
(Shirt - Sheinside -LINK, skirt Sheinside - LINK, bag Furla -Shopbop- LINK, shoes Jessica Simpson - Shoebox - LINK, necklace and dog collar And You by Ana, brooch Blame Lu)

Ormar i ja facebook 

8 people left comments on: "Crveno"

  1. Ti si divna, ali Božo mi je jako stajliš s novom ogrlicom. <3

    ReplyDelete
  2. Suknja je prelepa! A Bozo je presladak, glavna zvezda posta.. :)

    ReplyDelete
  3. Prelepe fotografije, posebno mi se dopada suknja. :)

    ReplyDelete
  4. Kao da čitam svoja razmišljanja, samo što nikad nisam bila na tako kreativnom kursu haha ! I kombinacija mi se svidja, cipele su super :)

    ReplyDelete
  5. Joooj ma preslatko! Vas dvoje sa ogrlicama... <3
    Vrlo si kreativna i volim da posetim tvoj blog, imas odlican smisao sa modu i osecas je. Zato je tvoj blog to sto jeste, samo napred!


    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  6. Suknja i ogrlica na kojoj ste ti i Božo - WOW!!! Postaješ mi jedna od omiljenih modnih blogerki :)
    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
  7. Obožavam tvoje suknje i haljinice, ali ova suknja je VRH ;)

    Božo ti je pravi pozer i ogrlica mu je carska :)

    ReplyDelete