Pages

Uvijek će padati

08/02/2015

Uvijek će padati kiše, 
U lagodnim uspomenima,
I lišće se kovitlati,
U crnini, do nebesa;

Spustit će se, netaknuto,
Na ramena djevojčica 
Koje nisu o ljubavi
Dosanjale ni san ruže.

Pa će zablistati u nebu
I između zvijezda samih,
Gdje je u tvojim očima
Razapeto moje srce,
I gdje suze od radosti
Kaplju u lišće, u pepeo.

Dragutin Tadijanović 

(Čitam stihove iz mamine požutjele knjige iz 1971, taman sam izbjegla snijeg i sastavila osmijeh na lice, jer je sve onako kako treba biti.) 











(Suknja - Asos, dukserica Sheinside, torba Furla- Shopbop, kaput Zara, broš Micica, lančić Blame Lu, cipele Jeffrey Campbell Lita - Shoebox)
(Skirt Asos, sweater Sheinside, bag Furla- Shopbop, coat Zara, brooch Micica, necklace Blame Lu, shoes Jeffrey Campbell Lita - Shoebox )

Ormar i ja facebook 

6 people left comments on: " Uvijek će padati "

  1. Prelijepo, čarapice su mi super, to planiram nositi kad ne budem debela :D
    Kosa je savršena, čizme također! Negdje si napisala da su preudobne, sve ne mogu vjerovati pa ih sad baš želim isprobati :O

    ReplyDelete
  2. Divna poezija... i ja sam sinoc uzela maminu ''pozutelu '' knjigu '' svetske ljubavne poezije, iz '77. i uzivala u njoj...

    Sto se post-a tice, cipele i torba su mi fantasticne :)

    Poseti moj blog: insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odlicno! Kako su dobre cipele!!

    http://fashionistabih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cipelice su <3 Ja inače stvarno ne volim Lite ali ove... stavrno su OMG... da su malčice jeftinije, vjerujem da bi ih uzela :)
    Kombinacija je divna! :)

    ReplyDelete
  5. super ti je outfit! ;)

    http://www.fashiontnt.com/

    ReplyDelete