Pages

Samobor

15/02/2015


 Samoborske krofne ili kako ih ovdje zovu krafne i prekrasan vikend. 
Gosti iz Osijeka su nam uljepšali vikend i doprinjeli romantici, naravno kulenovom sekom i domaćom rakijom. To se zove dobar vikend, čak je subota završila izlaskom. U ponoć smo svi popadali u krevet. To valjda dođe u nekim godinama. Prepričavanje smiješnih situacija i jedna bora smijalica oko očiju više. Film pedeset nijansi sive smo pokušali što prije zaboraviti i parodizirali ga cijelu večer i smišljali bolje završetke. Na kraju smo shvatili da je bolja komedija nego što smo mislili. Ili samo mi imamo tu ironičnu crtu. Slavonci <3 








 (Haljina i kaput Zara, torba Kling, rajf H&M, broš Micica, cipele Jeffrey Campbell Shoebox)
(Dress and coat Zara, bag Kling, hair band H&M, brooch Micica, Jeffrey Campbell shoes Shoebox)

Ormar i ja facebook 

8 people left comments on: "Samobor"

  1. te uši su preslatke:) torbica mi se isto jako sviđa...nekako baš ide uu ovu haljinicu i cipele...i kao uvijek kosa ti super izgleda.

    Krafne nisam jela godinama, a tek sam sada doznala da je to tradicionalno jelo u vrijeme poklada.

    Nemam namjeru gledati taj film, ne znam valjda sam pročitala previše negativnih recenzija o knjizi, kako je dosadna i sve to.

    ReplyDelete
  2. Haljina je preslatka, a tek krofne, sad mi se jedu.. :D 50 nijansi sive me uopste ne privlaci, a posto smo mi Sremci slicni kao i vi Slavonci, verujem da bi mi reakcija bila ista takva. :)

    ReplyDelete
  3. Preslatka kao i uvijek! ( ne zaboravimo slatkog Božu <3) Kaj je fakat 50 nijansi sive loš? hahaha

    ReplyDelete
  4. Wonderful look
    yummy cookies!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  5. Dopada mi mnogo tvoja boja kose.Bas ti divno stoji.
    Torbica je famozna, zaista.
    Divan look :)

    ReplyDelete
  6. Presladak outfit i krofne! ^^

    http://retro-electric.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Prekrasne cipele! Upravo se pripremam za put i tražim slične cipele, morat ću otići po trgovinama malo pogledati.

    ReplyDelete