Pages

Maštam

03/03/2015



Svatko ima onu neku pjesmu koja mu je uvijek dirala onu najtanju "žicu". Sjećam se koncerta Kud Idijota i tog jednog poziva na mobitel. Bili su to dani koncerata, piva i srednjoškolskih zaljubljivanja i bezbrižnosti. Maštanja o samostalnom životu i studiju u Zagrebu, kad evo ga tu je sve, a da se ne stigneš ni okrenuti. Čuvam svoje plave vansice iz tih dana i ponekad ih nostalgično obujem i vrate me u vrijeme koncerta grupe Kud Idijoti. Sada ih upalim na slušalice uz neke nove printove na odjeći i stare ritmove, koji ugase brujanje tramvaja i ono iz mašte postane stvarnost.

Samo želim da si sa mnom
ti 
Svaki dan i svaki tren... 

O-ho-ho 
Sjedim ispred kino "Zagreba" 
Svjetlo sja
iz izloga 
Trombociti jure žilama 

A tebe još nema 
Znoje mi se dlanovi 
Oko mene
je hrpa čikova 
Gledam niz ulicu još nema te... 

Bi ba-bam za tebe, hej hej! 

Za

tebe! 








 


(Kaput - Sheinside- link za naručiti, majica Sheinside - link za naručiti, hlače Mango, šešir H&M, torba Furla Shopbop, cipele Madewell Shopbop, čipkaste čarape Asos)
(Coat - Sheinside - link to order, t-shirt Sheinside - link to order, pants Mango, hat H&M, bag Furla- Shopbop, booties Madewell Shopbop, lace socks Asos)

Ormar i ja facebook 


14 people left comments on: "Maštam"

  1. prelijepa kombinacija, kao i obično :)

    ReplyDelete
  2. Divno ti stoje te tufnice! Preslatka kao i uvek! :)

    ReplyDelete
  3. I mene ova pesma podseća na srednju školu. Baš sam je neki dan čula. Kakav instant vremeplov!
    Super mi je ova majica, haha :)

    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
  4. Kaputić je <3 Ma sve mi je baš po guštu ovdje i izgledaš mi prekrasno!

    ReplyDelete
  5. Savrsena ti je modna kombinacija! Kaput me odusevio, a primetila sam i da ti je divna boja kose. Ako nije tajna, pisi mi koju farbu koristis.

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super ti je kombinacija, ne znam što bih izdvojila što mi se najviše sviđa, zaista si divna :)

    http://fdiarybyz.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Predobar outfit, kao i obično ;)

    ReplyDelete
  8. jao, taj kaput s točkicama je presladak....a i ti si ga super ukombinirala s tom majicom...odlična kombinacija!

    ReplyDelete
  9. Posebno mi se dopada majica. Sve pohvale za kombinaciju, zaista je fantasticna. :D

    ReplyDelete
  10. Kako volim tvoje postove!! 💕💕💕

    http://fashionistabih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Predivnaaaaaa si :) Kombinacija je divna, jednostavna a veoma upečatljiva :) Super ti je blog, nadam se da ćeš imati minut da posetiš moj i pogledaš novi post:
    http://thecolorsofshine.blogspot.com/2015/02/spring-is-in-air.html
    :*

    ReplyDelete
  12. Izgledas preslatko, taj kaputic, cipele, tasna i kosa... prelepo :) :*

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  13. Divan kaputic :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Od koljevke pa do groba, najljepše je đačko doba!

    ReplyDelete