Pages

Život običnog tempa

22/01/2015


Boce s benzinom su napunjene
Kada kreće svadbena povorka
Lutko, suviše si pila prosle noći
Svijet je sužen izmedu trepavica
Nalik na ličinku sto čuči u mraku
Krade zadnje trzaje sna.

U mojoj sobi zauzimaš kraljevski dio
I dok se treseš kao razjebani taksi
Odnekud dopiru krici ljubavi
I psi laju u susret danu
Danu običnog tempa
I osamnaestkaratnog razočaranja.

Putuj, putuj kroz život
Putuj kroz život s velikom glavom
Život običnog tempa
I osamnaestkaratnog razočaranja










(Kaput Zara, suknja Choies-LINK ZA NARUČITI, košulja H&M, cipele Amiclub, broš na kaputu Micica, broš panda Jem Jem fimo)

(Coat Zara, skirt Choies-LINK TO ORDER, shirt H&M, shoes Amiclub, brooch Micica, brooch panda Jem Jem fimo)

Ormar i ja facebook 

11 people left comments on: "Život običnog tempa"

  1. Vidi ti hot sexy nogara! :) Predobro ti stoji ovo i jako si mi lijepa! Sviđa mi se i gigantska pundža! :)

    ReplyDelete
  2. Lovely look,
    and that bag is super cute!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  3. Kako sam se "založila" za tvoje postove! Totalno drugačiji i postovi i stil od svega sto ja pratim, volim i nosim, ali su isto tako i sarmantniji i jednostavno imaju "ono nesto"! Odlično!

    http://fashionistabih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ajme marija ovo mi je najlipši post do sada <3 totalno je šik i savršeno ti stoji punđa <3

    ReplyDelete
  5. Sve je super, ali meni je suknjica najbolja ::*

    ReplyDelete
  6. ova odjevna kombinacija je baš da čovjek stane i zagleda se:) divno!

    karirana suknjica mi se jako sviđa i odlično ti pristaje kao i te preslatke cipele. Košulju od jeansa uvijek volim vidjeti i ovoj kombinaciji baš paše...a jako mi se sviđa i taj broš...i ta zanimljiva torbica. Punđa ti baš pristaje.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. I always love your style~
    you're such sweet girl <3

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Torbica je fenomenalna! :)

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete