Pages

Karirano

09/01/2015

"Nema te i sad plešem sama
zatvorim oči i sanjam
i više nije me strah  
(i više nisi mi drag)

Tako je bolje za nas, a bit će teških dana
i jutra koja me ne vole i ne znaš gdje im je kraj..."














Ormar i ja facebook 

11 people left comments on: "Karirano"

  1. Amazing look!
    Don't forget to enter this wonderful Giveaway!
    You can win a beautiful pair of sunglasses signed Jplus worth 169 euros!
    https://sbaam.com/contest/7uni00m33k4?locale=en

    ReplyDelete
  2. so cute! the dress fit you very well!!

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Eto dokaza da modni blog i modna blogerka mogu da prežive i ako ne izađu na nula stepeni da se slikaju na ulici golih nogu :)
    Baš volim tvoj stil. I volim novi živi modni detalj koji povremeno proviri na fotkama :D

    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
  4. Odusevljena sam! Slike su preslatke, ti si preslatka... Odakle je sat na ziduu? :*

    ReplyDelete
  5. auuu kako volim ovaj retro stil ! :D
    prekrasno

    ReplyDelete
  6. Baš si šećer, šećerasti u ovoj kombinaciji! Božo ti je pomogao u cijeloj priči ali i ti nisi " za bacit" :)))

    ReplyDelete
  7. sori, ali meni se ovo uopće ne sviđa, te kečkice nikako, podsjećaš me na onu malu iz horora the orphan, previše si mi kao kostimirana :S

    ReplyDelete
  8. Hvala svima na lijepim komentarima <3
    @anela sat je s etsy-ja
    @anonimno Ja volim kostimirano, Orphan je genijalan film, no možda da okreneš na neki drugi žanr :)

    ReplyDelete
  9. Odlično! Zaljubljena sam u tvoje fotografije. :-)

    http://fashionistabih.blogspot.com/

    ReplyDelete