Pages

Crvena suknja

15/01/2015

Tjedan koji nadolazi bit će mi najstresniji do sada, zato ovaj tjedan maksimalno uživam, provodim ga na kavi i u druženju sa psom. Ovaj puta nije dolazio kad sam se slikala, promatrao je sve iz svog kreveta. Ne postoji stvar koja prolazi bez njega. U užurbanom ritmu ne stignem razmišljati i to je u mnogočemu dobra stvar, nema vremena za negativne stvari. Siječanj je svakako donio ogromne promjene. Jedva čekam sredinu veljače, možda se onda stignem naspavati, a i pokazati vam neke nove stvari koje sam ovaj mjesec dobila, a nisam imala prilike ni obući. Za završetak užasno grozomornog ponedjeljka počastila sam se s Lush - Lust parfemom na popustu i mislim da će svakako moj siječanj mirisati na jasmine <3

















Ormar i ja facebook 

4 people left comments on: "Crvena suknja"

  1. Suknja je genijalna. Neces vjerovat, ali upravo sam tako nesto trazila jer mi je mama neki dan donijela slican materijal, samo u boji ciklame, a nisam mogla zamisliti kako bi padao ako bi se sasila suknja. A sad vidim da izgleda predobro. Hvala ti :D I sretno s obavezama, i ja jedva cekam sredinu veljace...ovaj trenutni tempo je uzas. Ali prezivit cemo sve :D Jelena

    ReplyDelete
  2. Super mi je kako kombiniras stvari, npr. kad vidim Candy bag kosa mi se na glavi digne, ne sviđa mi se, ali tebi odlicno stoji. Svidja mi se tvoj stil i igranje s modom! Svaka cast! :)

    http://fashionistabih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Krasna, jako volim način na koji spajaš stvarčice a ove cipele su mi vrh! :)

    ReplyDelete
  4. Ni ja ne volim Candy bag; kod tebe mi ne smeta toliko, mada su one meni kao neke igračke za plažu i slično. Ostatak kombinacije mi je divan.
    Ovo za psa razumem skroz, ja odavno nisam uspela da se uslikam u sobi, a da mi se moja Ema ne ubaci :-)

    ReplyDelete