Pages

-10 stupnjeva

04/01/2015

Zimska slikanja je bolje slikati unutra. Outfit je slikan prije par dana kada je vani bilo -10 stupnjeva. To ima svoje čari trljanja rukica u dvoje, ali unutra je vatrica i peć na drva koja mi je ovaj Božić i sve blagdane dala potpuno novu čar. Pucketanje vatre i hrkanje Bože (tko nije pratio na satu- on je naš mali pas) te sve dane  ne bih mijenjala ni za što. U novoj godini nemam nikakve nove startove, samo male želje, fokusirana sam na ciljeve. U pogledu bloga svakako sam skupila dovoljno iskustva da vam napišem jedan valjda najtraženiji post, a to je o kosi, njezi, bojanju, šišanju, preparatima. Razmišljala sam o videu, ali koliko god sam otvorena osoba, taj djelić eksponiranja ću ipak ostaviti drugima. To je definitivno cilj u vezi bloga, doduše kratkoročni cilj, ali nisam jedna od onih koje si ciljeve postavlja predaleko u budućnosti. 

Prošle godine (ah te davne) su mi na adresu stigli paketići hrvatskih dizajnera nakita, što me iznimno obradovalo jer volim nositi sitnice koje su ljudi napravili.
Primjerice, Wanda Lavanda je u svinjicu (inače mala torbica) koju sam objesila na torbu ušila lavandu! U torbicu svinjicu sam ubacila ruž, da mi uvijek bude pri ruci, a super izgleda i na torbi.
Luce Lu je oslikala lubenice za kragnicu na košulji, nijedna košulja nakon otkrića njenih rukotvorina nije dosadna. 
Micica, najdivniji broševi koje sam vidjela :)













(Kaput i čizme Zara, hlače Mango, košulja i vesta H&M, torba Furla- Shopbop, sat Michael Kors- Shopbop, kapa C&A, svinjica s torbe Wanda Lavanda, lubenice Nakit by Luce Lu, broš na kaputu Micica
(Caot & booties Zara, pants Mango, shirt&sweater H&M, bag Furla-Shopbop, watch Michael Kors Shopbop, beanie C&A, pig on the bag Wanda Lavanda, watermelons Nakit by Luce Lu, brooch Micica)


Ormar i ja facebook 

11 people left comments on: "-10 stupnjeva"

  1. slatkica najlipša <3 predivan je post, tvoji indoor su uvik najlipši od sviju drugih blogera koje sam vidila :*

    ReplyDelete
  2. Odlicna :)) kapica mi je vrh :)

    ReplyDelete
  3. I meni je kapa tu najslađi detalj. :D

    ReplyDelete
  4. slatkoća na kvadrat! :) slažem se za rukotvorine, nema do onog što nečija ručica može napraviti, sašiti i sl.

    ReplyDelete
  5. Prava kombinacija za smrz vreme. :)

    ReplyDelete
  6. Haha upravu si za zimu. Ne zavidim blogerkama koje cesto izlaze u sred - da se slikaju bez carapa i slicno ;) neukusno je. Divna si! Svidja mi se svaki detalj, sve je interesantno! Colar pogotovo!

    ReplyDelete
  7. Ma prehladno je za ikakvo slikanje hehe :) Jako ti je slatka kombinacija!

    ReplyDelete
  8. Preslatka si ! u svakom outfitu izgledaš tako nježno i divno, a svaki outfit je zanimljiv :))

    Posjeti i moj blog, nova sam!

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Preslatko izgledas, bas mi se dopadaju detaljcici! :) P.S. Sve najlepse u Novoj godini! :)

    www.fashion-board.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ovo mi je stvarno jedan od boljih "indoor" postova koji sam vidjela! Uvijek sam skeptična po tom pitanju, možda zato sto nemam dovoljno iskustva. Ti si mi živi dokaz da nisam bila u pravu. :-D

    ReplyDelete