Pages

Sportski

11/12/2014

Ovo je jedna sportska kombinacija koju sam složila u suradnji s Roses Fashion Outletom,  u kojoj bih išla u teretanu, na duge šetnje, na kavu u kvartu. Često se u sportskoj odjeći najbolje osjećam, a lijepa sportska odjeća me također motivira na odlazak u teretanu. Vježbanje mi nije problem, a ponekad prelazim granice koje sam si postavila za taj dan. Najviše volim vježbati sama uz ipod, onda dajem svoj maksimum i sama si određujem tempo. Cijele prošle zime sam išla u teretanu, a od siječnja opet krećem. Obožavam osjećaj produktivnosti poslije vježbanja, a osjećam se puno bolje ostatak dana. Nikad nisam imala problema s prekomjernom tjelesnom težinom, a u teretanu sam krenula prošle zime jer nisam bila zadovoljna predjelom trbuha, ah ti slatkiši. Nakon mjesec dana sam vidjela značajne pomake, a osjećaj umora nakon teretane me činio sretnom, osim toga navečer sam spavala kao beba. Jedva čekam ponovno krenuti, osjećaj nakon vježbanja mi sad već zbilja nedostaje.








Sve stvari možete pronaći u Roses Fashion Outletu 

Jakna i majica Adidas, tajice i tenisice Reebok

Ormar i ja facebook 


4 people left comments on: "Sportski"

  1. prelijepo izgledas! dokaz da i sportsko moze biti skroz shik! sve mi se dopada!

    ReplyDelete
  2. Ne mogu vjerovat kak si slatka! Tenisice su wow. :*

    ReplyDelete