Pages

Plava haljina

07/12/2014

Još jedna kombinacija koju sam složila u suradnji s Roses Fashion Outletom. 
Sve što sam izabrala je bilo divno i baš u mom stilu, ali ove cipele su bile ljubav na prvi pogled.
Najbolje se osjećam u plavoj boji, stoga nije za čuditi se da sam odabrala i jednu plavu kombinaciju. No,  ostale nisu plave, poigrala sam se i drugim bojama, kakvo iznenađenje.
Prebukirana obvezama jedva stižem sve, povremeno si u pauzi napravim kuhano vino s klinčićima, cimetom i koricom limuna, kad već ne stignem na Fuliranje. Bila sam na otvorenju, kasnije više nisam stigla. Bit će prilike. Obožavam prosinac, kao i cijelu zimu, nek traje zauvijek :)
Božićne pjesme, Harry Potter filmovi, Sam u kući filmovi, a uskoro nam stiže i pas.
Samo još da se ispuni nekoliko želja u prosincu, da mogu poželjeti nove. Uvijek kažem "pazi što si želiš, ostvarit će ti se" i ja se nadam da će se to samo još jednom potvrditi :)








Outfit iz Roses Fashion Outleta 
Haljina - HR DESIGN - Fashion&Art , cipele- KARLA , torba Accessorize (privatno vlasništvo), sako Sisley (privatno vlasništvo)  



Ormar i ja facebook 

4 people left comments on: "Plava haljina "

  1. Ti si meni tako super, jedinstvena i uvijek se potrudis da napises nesto sto ima smisla sa outfitom i modom i tobom.
    Jako mi se dopada Ormarija :)))

    xx
    majnira.com

    ReplyDelete
  2. cute~ I love the dress~

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jao ova haljina mi je vrh <3 Predivan spoj boja, baš privuče pogled :)

    http://daisy-elegant.blogspot.com

    ReplyDelete