Pages

Military

13/12/2014

Dok mjesec prosinac polako gura svoje dane prema siječnju u moj život je u dosta stresnom razdoblju došla jedna velika promjena koja mi je donijela veliki osmijeh od uha do uha. Život u Zagrebu je bio pust bez njega, nisam ni slutila kako je divan osjećaj kad netko kraj tebe tiho hrče. Pogađate, novi član u stanu je pas. Božo! Došao je pred Božić i svojim malim šapama dotrčao u naš stan skupa sa svojim bratom i sekom. Odmah se udomaćio i dok pišem ovo osjećam njegovo disanje pod svojom rukom i njegove šape kako se ritaju u snu. Sanja da trči. Božo zvani Božidar Božić Božikovina je pravi mali frajer, kupila sam mu sobovske rogove, ali toliko je mali da ćemo to pospremiti za idući Božić <3
Dok je budan izvlači vezice iz obuće, pokušava lajati, sjedi i glumi Betmena sa svojim ušima i crnom glavom. Božu ćete možda vidjeti u nekom idućem postu ako se bude htio slikati, a zasad ga možete vidjeti na mom instagramu: ormarija.
Prosinac može trajati cijele godine, što se mene tiče uz toplu obuću i lijepe haljine. Ova na slikama je iz Roses Fashion Outleta. Ove sezone sam počela primjećivati maslinastozelene komade i dok sam isprobavala haljinu, nije mi bilo jasno zašto prije nisam preferirala tu boju, baš mi se sada sviđa. Sve se promijenilo, a promjene volim.







Haljina: XYZ - Burberry , Uggs-ice Karla - Roses Fashion Outlet, torba i kaput Zara - privatno vlasništvo 


Ormar i ja facebook 

5 people left comments on: "Military"