Pages

Kino Slavija

29/12/2014

Kombinacija je slikana prije par dana, kad sam izmigoljila iz kuće, sredila se, obukla svoju divnu crnu haljinu, omiljenu ogrlicu i navukla srca na noge. Svi koji klikaju na ovu adresu znaju da su zanimljive najlonke/grilonke svih mogućih dezena omiljeni potpis mojim kombinacijama, Za ovu kombinaciju sam izabrala vesele crvene, brenda Zohara, koji je nedavno stigao i na naše tržište. Kako me često znate pitati gdje možete kupiti zanimljive grilonke , evo odgovora: City Centar one - West i Arena Centar Zagreb.

Godina se sve više primiče kraju, ispraćam ju s najdražim ljudima kao i svaku prošlu. Kad sam kod kuće srce mi je na mjestu. Uvijek provodim vrijeme s obitelji i prijateljima. Tako mi je prijateljica prije dva dana rekla jednu misao koja mi se vrti po glavi , a ta je da se ljudi razlikuju po onome koliko ljubavi daju. U tom tonu ispraćam u ovu godinu iščekivajući nove radosti, nove radne zadatke, a nadam se da će ovaj nedavno nastali optimizam ostati zauvijek tu. Uvijek s novom godinom zaključim jedno poglavlje i u svojoj glavi pustim neke stvari koje trebaju ostati u staroj godini. Sve tuge ostavljam za sobom i spremno koračam dalje, ne okrećem se. Od okretanja se samo sekiram :) 

...Kad hodaš ne zastajkuješ
i zemlju ne dodiruješ...






...uzimaš cipele za šetanje kroz snove
ulica voli ritam tvojih koraka...


...Vetar se provlači kroz nepoznate reči
asfalt se miluje sa tvojim štiklama...




...još drhtim od tvog pogleda...


...iz nekih starih razloga
ne mogu da se sredim...





(Kaput Zara, haljina Choies- LINK, cipele Amiclub- LINK, tajice/ grilonke Zohara Hrvatska, košulja Mango, torba Furla - Shopbop , sat Michael Kors Shopbop, ogrlica-poklon) 

(Coat Zara, dress Choies - LINK, shoes Amiclub- LINK, tights Zohara Hrvatska, shirt Mango, bag Furla Shopbop, watch Michael Kors - Shopbop, necklace- gift) 

Ormar i ja facebook 

10 people left comments on: "Kino Slavija"

  1. Divna misao te tvoje prijateljice... tako istinita, stvarno1 Kombinacija je divna. Ove štiklice su famozne kao i originalne grilonke koje baš podižu cijelu kombinaciju! Neodoljiva si od glave do pete. Sviđa mi se i kuća u pozadini... obožavam stare, pomalo jezive kuće i dvorce a ovo tebi iza leđa izgleda kao takvo što! Pusa tebi i Boži :)

    ReplyDelete
  2. Ovo je baš slatko, pogotovo kombinacija crvene kose i sivog kaputa.

    ReplyDelete
  3. Joj torba. <3 Ja sam se ovo ljeto odlučila za žutu i to da izađem iz okvira monotonih boja, ali sam se zaljubila u još hrpuuu modela i boja ove Candy. <3
    Grinlonke i kaputić su isto predivni ^^

    http://daisy-elegant.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Čitava kombinacija je lijepa, ali najlonke su fantastične! <3 :)

    ReplyDelete
  5. Divna je kombinacija, carape su preslatke. :)

    ReplyDelete
  6. fenomenalna si curo! pratim te već dugo na Instagramu i stvarno mi se sviđa tvoj stil i način na koji ga pokazuješ! <3

    ReplyDelete
  7. nice look~

    theutumnatrseet.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Slatkice su ti stramplice! Sretna nova :)))
    majnira.com

    ReplyDelete
  9. Hvala vam cure na lijepim komentarima <3

    ReplyDelete
  10. meni je ovo fantasticnoo :)) obozavam detalje - ogrlica, tajice :) <3 odlicna Marija :)

    ReplyDelete