Pages

Božo the dog

15/12/2014

Na ploči svirali su Poguesi, Lorelei, jedan jedini vikend u posljednja 4 tjedna u kojem me nisu mučile brige. Dani odmora i Božo koji čim uđem u stan počinje napadati vezice. Cijeli vikend je uz novog ukućana na 4 nožice bio magičan. Toliko lijepo da sam iz stana izašla samo na jednu kavu. Trenutno imamo dežurstva paženja Bože u stanu, dok ne bude smio ići u park. A kako uvijek netko dežura slike su nastale u stanu.
Božo jer dolazi pred Božić,a skraćeno je od Božić, a meni je Božić najveća radost. Moja mantra je : optimizam, razveseli dječicu koja nemaju, sudjeluj u humanitarnoj akciji (i ne samo pred Božić), tugu podijeli postat će manja, sreću podijeli postat će veća, budi dobar svojoj okolini i ona će prema tebi, trudi se održati mantru cijele godine.










(Haljina - Sheinside -LINK ZA NARUČITI, kaput Zara, torba i šnalice Accessorize, čizmice Amiclub)

(Dress - Sheinside - LINK TO ORDER, coat Zara, bag&hair accessories- Accessorize, booties Amiclub)

Ormar i ja facebook 

11 people left comments on: "Božo the dog"

  1. Divan je i obožavam ga od kada si nam ga pokazala na Instagramu prvi puta! Volim sve živinice, ali okidam na Francuziće, nema ljepših i točka. Šišmiš mali :) Cipele su ti krasne samo ih čuvaj od Božeka (dobronamjeran savjet ;))! :)

    ReplyDelete
  2. Jako dobra mantra i jako slatko stvorenje! Blago tebi! =)

    ReplyDelete
  3. Super fotke i autfit i pozadina ii .. :)

    ReplyDelete
  4. moj bozo <3 dolazim!! namisti mi krevet!! i bozo ima da pava kod mene <3

    ReplyDelete
  5. imamo sličnu mantru rekla bi:) Božo je presladak, a tvoja je kombinacija za svaku pohvalu.

    ReplyDelete
  6. Božo je presladak, ja sam veliki fan pasa. Osobito napuštenih i štenaca jer bi ih sve sebi uzela. <3 Ova pozitivna krilatica je nešto što svi trebamo imati u sebi, pogotovo za vrijeme Božića :)

    Btw. Haljinica mi je super! Biram si ja tako prije 10ak dana haljinu sa Sheinsidea koju ću si uzeti i ova je bila u izboru, ali mi se nekako učinila kratka. Možda narudžba još i padne sad kada ju vidim na tebi :D

    http://daisy-elegant.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Draga Iva, možeš mi se javiti na mail: ormarija.blogspot@gmail.com u vezi te haljinice da ti kažem nešto o veličinama općenito :) dužina je stvarno i više nego pristojna :)

    ReplyDelete
  8. Predivan post i predivan pas! Ja ih baš obožavam i najviše mi je u životu trenutno žao što ne mogu da imam psa, a stvarno ne mogu, takve su objektivne okolnosti. Uživaj u njemu, baš je malo srce. A i ti si ;)
    Inače, zapratih te na instagramu kad si u prošlom postu rekla da ima psića na njemu, a pre dva dana sedim na kafi s drugaricom i kaže mi da te prati jer imaš super nalog (iako ne zna za tvoj blog). Eto, takve neke slučajnosti. :)
    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
  9. Hvala ti na lijepim riječima! Baš mi je drago da me pratite obje. Hahahah zakon slučajnost! Baš volim kad mi ovako ispričate neke slatke situacije :* Hvala na praćenju, pozdrav od mene i Bože :*

    ReplyDelete
  10. Pa joj kako je divan, i ja imam jednu preslatku macu.. Uzivaj u svakom trenutku :**

    xx
    majnira.com

    ReplyDelete