Pages

Božić

25/12/2014

Na božićno jutro sam se probudila kao u filmovima, uz zvukove pucketanja drveta i vatre u peći. Zapaljena svijeća pod nazivom Cozy cabin, čekao me čaj okusa cimeta i keksa, a Božo naš pas naskače na kauč i raduje se. Mamin stol delicija, plakanje od smijeha (tata je bio raspoložen za zabavljanje). Premda sam dobila mnoge poklone, meni je ovaj bio najdraži.  Nadam se da ste i vi imali svoje najljepše, najvrijednije poklone, a to su oni nematerijalni. Sretan Božić, želim vam zdravlje, sreću i ljubav. Za ostalo ćete se snaći :* 
P.s. na kraju ovog posta je mali filmić naše humanitarne akcije koju smo imali za Božić, baš lijepo dočarava čaroliju Božića s najljepšim dječjim osmjesima, a i ja vam šaljem smiješak 1:26 i 2:26;)
Uživajte u danu, ovdje su moje brze slike mobitelom :D











(Kaput i čizme Zara, haljina Primark, torba Furla - Shopbop, slična Frula torba ovdje, sat Michael Kors - Shopbop, sličan Michael Kors sat - ovdje, cijela ponuda Shopbop MK satova - ovdje)

(Coat, booties Zara, dress Primark, bag Furla - Shopbob, similar Furla bag here, watch Michael Kors - Shopbop, similar Michael Kors sat - here, MK Shopbop watches - here)

Ormar i ja facebook 

5 people left comments on: "Božić"

  1. Predivna kombinacija :) Obožavam božićne haljinice :)

    ReplyDelete
  2. koja divna akcija, baš me razveslilo pogledati ovaj video, dok su ljudi jedni uz druge sve je lakše<3

    Odlično ti stoji ova karirana haljinica.

    ReplyDelete
  3. Nisam stigla da ti poželim srećan Božić, ali eto, srećna ti Nova :)

    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete