Pages

Casual

12/11/2014

Ovako izgleda jedan moj nedjeljni outfit. Obično biram nešto udobno i casual za šetnju, druženje, a na kraju se završilo sa cjelodnevnim shoppingom. Sve češće biram prirodne materijale, a nikad nisam bila baš pobornik neudobne obuće zato najčešće biram ravnu obuću. Najudobnije su mi tenisice. Obzirom da mi je ovaj tjedan pakao s obvezama tako vam nisam stigla pokazati outfit od nedjelje. Nadam se da ću barem u petak stići pokazati još jedan outfit od ovog tjedna. Ovaj duks se može nositi i kao tunika, međutim meni je draži kad ga nosim kraće. Lastavice su mi oduvijek bile predivan motiv na odjeći.
Ako vam se sviđaju ovakve udobne hlače napravljene od pamuka, možete se okušati u nagradnoj igri gdje iste takve hlače dijelim. Napravila ih je Isabella koja se krije pod pseudonimom Bossonoga i proizašle su iz njene radionice čuda. Jednostavna Isabella uz ovakve dimije šije još tisuću stvari i kreira. Ako i vi želite nedjeljom i bilo kojim drugim danom nositi ove mekane dimije zaigrajte nagradnu igru na Ormar i ja  facebook fan pageu- LINK. Giveaway će biti otvoren za Hrvatsku, BiH, Srbiju i Crnu Goru. Više detalja na facebooku.











I Loved You Too, 
In My Past Life, 
I Love You In This Life,
And I Will Love you 
Forever In My Next Life. 



(Hlače Bossonoga, dukserica Sheinside -LINK, ruksak Dressve, tenisice Nike 5.0)
(Pants Bossonoga, sweatshirt Sheinside - LINK, backpack Dressve, sneakers Nike 5.0)

5 people left comments on: "Casual "

  1. savršena ležerna kombinacija:) ja volim male pete ili ako je visoka onda neka je široka i kvalitetne izrade- nema se smisla lomiti, zar ne?

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. casual is the best!

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete