Pages

Back to School

04/11/2014


Do what you feel you must, but as for me I was not put upon this earth to subjugate or serve.










Jedna od onih kombinacija koje sam nekada znala nositi u srednjoj školi košulja+ vestica i jedan od omiljenih bendova iz tog razdoblja :) 


(Kaput i čizme Zara, hlače Mango, vestica Sheinside - LINK, košulja sa zvijezdama Persunmall-LINK, ruksak Dressve - LINK, broš Micica)

(Coat and boots Zara, pants Mango, sweater Sheinside - LINK, shirt with stars Persunmall- LINK, backpack Dressve -LINK, brooch Micica)

Ormar i ja facebook 

8 people left comments on: "Back to School "

  1. Tebi plava boja toliko predivno stoji da se ja svaki put iznova odusevim. Preslatko mi je ovo! :*

    ReplyDelete
  2. Koliko su divneeeee slikeeee <3

    I daaa Kiko giveaway kod meneee! Pozivam te da ucestvujes :)
    http://kapege23.blogspot.com/2014/11/kiko-make-up-milano-srbija-kiko-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. košulja<<3
    i ja se nekad vraćam srednjoj školi, tada se naš stil i razvija mislim:)

    ReplyDelete
  4. Obožavam tvoj stil! Baš si preslatka. :)

    ReplyDelete