Pages

Poslije kiše

19/10/2014

Početkom tjedna su na moju adresu sletjele dugo željene gumene čizme. Kiša je došla odmah idući dan kao dozvana. Čizme sam naručila sa Shopbop-a u nijansi "bright plum". U ono što sam se prvo zaljubila je boja, a onda i mat izgled. Nisam htjela klasične crne, a ova nijansa me oduševila. Shopbop ima u svojoj ponudi razne modele. Dvoumila sam se između, ne morate ni pogađati plavih Shopbop hunter čizama u nijansi "bright cobalt" i ovih. Presudila je ipak ljubičasta nijansa i nisam pogriješila. Uklapaju se u jesenske boje i daju odjeći poseban šarm. Shopbop ima zanimljivu ponudu nesvakidašnjih nijansi što me oduševilo jer nisam htjela nijanse koje imaju svi. Hunter gumene čizme osim što imaju predivne modele usto su i udobne. Sada je gaženje po barama dok pada kiša postalo još zabavnije kad su noge suhe. Na listu želja sam stavila i ovaj model "bright peacock" također iz Shopbop-a











Suknja, majica, cardigan H&M, ogrlica Lovelywholesale, čarape s pomoponima C&A, Hunter čizme Shopbop, slične Hunter čizme ovdje i ovdje, čizme Shopbop ovdje

Skirt, t-shirt, cardigan H&M, necklace Lovelywholesale, pompom socks C&A, Hunter boots Shopbop, similar Hunter boots here and here, boots Shopbop here

Ormar i ja facebook 

14 people left comments on: "Poslije kiše"

  1. Mnogo su dobre te cizmice, super kombinacija. :)

    ReplyDelete
  2. preslatka si! čizmice i čarapice super! i da, boja je stvarno lijeeeepa. ljubičasto <3

    ReplyDelete
  3. Aleksandra Stanković19 October 2014 at 05:21

    Predobar stajling i prelepa nijansa ljubicaste ;) <3

    ReplyDelete
  4. Odličan outfit :)

    fashionparislover.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlicne su cizme, a i cela kombinacija.. :)

    ReplyDelete
  6. Evo dokaza da i kombinacije za kisu mogu biti sik i stajlis!!!

    ReplyDelete
  7. cute cardigan~

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Stvarno predivhna i kreativna kombinacija! Posebno su mi super čarapice koje izviruju iz čizmica! Divna, divna, divna :)

    ReplyDelete
  9. odlicno je sve! buce su predobre!

    ReplyDelete
  10. Aaaa divna boja! Super je sto si se odlucila za ovu boji..divne I one, a I citav outfit!

    ReplyDelete
  11. Ja imam crvene, ali ovu su savršene!

    FASHION-TO-GO

    ReplyDelete
  12. Stajling je odlican:))) Carape fenomenalnee:)
    http://asja91.blogspot.com/

    ReplyDelete