Pages

Popodne

16/10/2014

Dok sam se trudila napisati vam nešto smisleno, neku priču, neku crticu iz života riječi su mi navirale samo onda kad nisam bila pred laptopom i crna rupa ih je usisala u sebe. Osim što usisava dobre riječi također postoji i za sve šnalice i gumice. Tamo sve završava i odlazi u nepovrat. Odličila sam jednostavno napisati nešto o outfitu.
Outfit je od prije 2 dana, pravo jesensko popodne i cheesecake. Moja nova Reina torba bila je totalni eye-catcher tog dana. Ovo je ujedno najpreciznije ručno izrađena torba koju sam imala. Svaka latica je ušivena s puno pažnje i definitivno je torba koja ne ostaje nezapažena. Konačno je došlo hladnije vrijeme za moje čarapice s mašnicama koje toliko obožavam nositi. Ovakav slični  kaput sam nedavno vidjela u Zari (link) , jako mi se svidio, no njegova cijena od 599 kn mi je bila ipak malo previsoka pa sam rekla neka čeka sniženje. Zatim sam gotovo identični našla na Sheinside stranici (link) skoro tri puta jeftiniji. Tako je kaputić ipak dospio u moje ruke za prijelazno vrijeme. 









Tanki kaput Sheinside, haljina WGW, cipele Zara, čarapice- no name, torba Reina 

Coat Sheinside, dress WGW, shoes Zara, socks- no name, bag Reina

Ormar i ja facebook 


12 people left comments on: "Popodne "

  1. wow prekrasna si! :) Svaki komad nadopunjuje priču! Prepredivno :) Torba je čarobna, ne moram ni reć! :) Pozdrav iz vrlo jesenje raspoloženog Osijeka :)

    ReplyDelete
  2. sve puno detalja, a svi se divno slažu...srcoliki izrez na leđima, torba sa laticama, mašnica na čarapicama...jako ženstveno i jednostavno prelijepo!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wow, prekrasna si, preslatkaaaa! :*

    ReplyDelete
  4. najbolji post ikada.......

    ReplyDelete
  5. love the bag!!!

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Čarapice, torba, latice, lišće, tvoja kosa, boja lišća... ma sve se savršeno poklopilo! Jako si mi lijepa ovdje! :)

    ReplyDelete
  7. Definitivno imas najslade outfite i postove ikad! :D
    runaway-eyes.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. znam da to često kažem,al ovaj post stvarno je najbolji do sada <3

    ReplyDelete
  9. savrseno, savrseno, savrseno. A torba je wow!!!
    :D
    majnira.com

    ReplyDelete
  10. hej zanima me da li ti je bolji ovaj kaput iz posta ili ovaj kojeg si imala u ranijem postu: http://www.sheinside.com/Black-White-Notch-Stand-Collar-Long-Sleeve-Oversize-Coat-p-144640-cat-1735.html
    Dvoumim se između ta dva pa me zanima koji je po tvom mišljenju kvalitetniji?

    ReplyDelete
  11. Draga,
    Ovaj kaput kojeg sada imam u postu - bež je tanji, skoro identičan kao iz Zare http://www.zara.com/hr/en/woman/outerwear/wool-coat-c269183p2038026.html
    On je kaputić više onako za prijelaz, kad krene zima, nećeš ga moći nositi...No, za ovo prijelazno razdoblje je baš super, dovoljno topao. Ispod se može obući i nešto deblje ima mjesta, dobro je napravljen baš. Što se tiče crno-bijelog on je daleko deblji, ali ako si gledala ispod slike blogera možeš primjetiti da ga svi nose otkopčanoga, iz razloga što kad se zakopča donji dio se ne preklapa s donjim. To je meni fora, ja ću ga baš danas obući na veliki šal ili nešto slično.

    Oba su podjednake kvalitete, međutim mislim da je bež mrvicu kvalitetniji, no to je zbog potpuno drugačijeg materijala od crno-bijelog pa ja osobno taj materijal malo više favoriziram. Ja inače nosim broj S, na sajtu sam naručila broj M. Evo ovdje možeš vidjeti ono što se ne preklapa ispod dugmeta... Meni to nije neki bed jer ga ja nosim otkopčanoga, no ako je tebi to važno onda dobro razmisli :) http://www.sheinside.com/Oversize-Houndstooth-Coat-photo-14572.html
    Ako te zanima još nešto, neki detalji oko narudžbe i ostalo možeš mi se javiti na mail: ormarija.blogspot@gmail.com i ja ću ti odgovoriti u najkraćem mogućem roku :*
    Sretno!

    ReplyDelete