Pages

Pictures of you

29/10/2014

Već duže vrijeme zadnja stranica mog rokovnika stoji prazna. Inače uvijek ispisane zadnje strane raznim stihovima, mislima, baš kao što su u osnovnjaku bile te strane ispisane u koga je tko zaljubljen i išarane srcima. Stoji prazno i krenem napisati, obrišem, iskinem zadnji list. Premda u nekoj nostalgičnoj fazi mog života u kojoj sam sada bi trebalo biti više ispisano, manje brisano, šutim. Omiljeni dio dana mi je tuširanje i odlazak na fakultet, malo samoće. Tad prebacujem slike u glavi osmijeha moje pokojne bake, naš zadnji selfie gdje smo sve tri, ona, mama i ja. Njena zezancija na moj račun. Sjećam se tamo blizu njenog doma me ostavio prvi dečko. Na ulici. Ubrzano sam hodala do nje plakala, mislila da svijet propada  Pokucam kod nje u sobu broj 54., uđem i ona me zagrli, nasmije se, počne pričati neke smiješne priče. Nije znala, ali kao da me čitala kao otvorenu knjigu Na moje: "Ostavio me dečko", ona je samo odgovorila :"Onaj s kljukavim nosom?! Ajde ima još momaka, a on mi je ionako bio neki mršav, precrn ko cigan!".  "Ali, ali, ali..."."Ma nema ali! De baka da kolač ja ne jedem te kolače" (uvijek je tu malo slagala). Dok sam navijala sat, jedan sat unazad htjela sam vratiti taj trenutak, za jedan kolač s tobom. Ima li neki poseban eliksir koji srce drži spojenim svaki put kad pomalo pukne?









( Baloner Sheinside -> LINK, košulja i hlače Mango, torba i čizme Zara, vesta C&A, mašna ebay)
(Trench coat Sheinside-> LINK, shirt and pants Mango, bag and booties Zara, cardigan C&A, bow ebay) 

Ormar i ja facebook 

5 people left comments on: "Pictures of you"

  1. slatkoća! <3 jooj, i ja neke trenutke s mojim djedovima želim vratiti jer nemam niti jednog..tako da znam te osjećaje kad ti beskrajno fale!

    ReplyDelete
  2. Eh, te bake. Sve znaju.
    Zbilja treba što više vremena provoditi sa familijom, sve tako brzo prođe...

    ReplyDelete
  3. this is so cool!! love it!

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete