Pages

Mala crna haljina

27/10/2014

Vrijeme čajeva, ljubića, medenjaka i teških parfema. Sezona je otvorena. 
Vjetar nosi zvukove malog psa koji cvili jer odlazim, maminog kiselog osmjeha i kratkog ostanka. Rastanci su uvijek najteži, neizvjesnost kada ćemo se idući puta vidjeti i svi skupa ručati pečenku iz koje se puši. Radost bivanja kod kuće je najljepša. Sada je još ljepše jer u kuću je došao novi član- pas. Labrador Lufi. Zadnja dva dana mi je spavao na nogama u krevetu, već mi nedostaje vesela pahuljica i trzanje dok sanja. Prečesto zaboravim koliko mi svi nedostaju dok ne odem od kuće. Život u drugom gradu je veselje i odricanje. Kao gorko slatki okusi koji se miješaju. I sve što smo si nekada u ljutnji rekli zaboravimo istog trena kad nam se zagrljaji rastave i dok mahanje nestane u daljini. Cijeli put mi je u glavi svirala pjesma Lorelei dok nisam zaspala. Buđenje u Zagrebu, na ormaru visi ispeglana košulja i mala  crna haljina. Najljepša koju imam crnu. Košulja ima crte na rukavima, još nisam naučila peglati kako treba. Ispravit ću to prvom prilikom kad se opet vratim :) 








(Kaput - Sheinside, haljina Choies, košulja Mango, cipele Frodo, torba Six, broš Micica)
(Coat - Sheinside, dress Choies, shirt Mango, shoes Frodo, bag Six, brooch Micica

Ormar i ja facebook 

8 people left comments on: "Mala crna haljina "

  1. kako je smao medena Booooze :D

    majnira.com

    ReplyDelete
  2. super komba! sve bi i sama nosila, totalno slatko i lijepo. cipelice su ti super!:*

    ReplyDelete
  3. Predivna kombica... bas mi se sve svidja a cipele pogotovo :)

    ReplyDelete
  4. Ajmeee koje cipelice! :D Di si to kupila? U Zg ili Os? Diiivne su *-*

    ReplyDelete
  5. U Zagrebu, jos prosle godine :)

    ReplyDelete
  6. lufi <3
    predivna kombinacija, sad mi žao šta sam prodala taj kaputić hahaha :)

    ReplyDelete
  7. Aaa cipelice *-* and everything :)

    ReplyDelete